Arama Kutusu

Jason Natural Aloe Vera Nemlendirici Jel / Soothing Aloe Vera Moisturizing Gel



jason natural,dogal kozmetik

Jason Natural Aloe Vera Nemlendirici Jel

Jason Soothing 98% Aloe Vera Moisturizing Gel

Yaz yaklaşırken, karma cilt tipimle uyum sağlayan nemlendiricilere dönme vakti geldi. Özellikle cilt ürünlerinde sık sık marka ve ürün değiştirmeyi sevmiyorum. Uzun süreli kullandığım ürünlerden memnunsam devam etmeye çalışıyorum.

Sebamed markasının Clear Face Bakım Jeli, geçen yaz kullandığım olmuştu. Fakat, hafif kurutucu etkisini bildiğim için bahar zamanı değil, yine yaz zamanında dönüş yapmayı düşünüyorum. Bu geçiş dönemlerinde ise, tek kurtarıcım Jason Natural Aloe Vera Jel!


Jasön Natural markası, henüz Türkiye'de rahatlıkla bulunabilen markalar arasında yer almasa da, doğal içerikli markaların gün geçtikçe ülkemize geliyor oluşlarını gördükçe, yakın zamanda tamamen geleceğini umuyorum. Sadece internet üzerinden satış yapan bazı firmalar, bu tarz ürünleri yurtdışından kendileri getirerek tedarik etmekte.


Jasön Natural ile ilk tanışmam iherb zamanında olmuştu. Bu zamana kadar şampuanından diş macununa kadar pek çok ürününü kullandım. Sevdiğim markalar arasında yerini çoktan aldı. Kullandığı cilt ve vücut bakım ürünlerinin içeriğine önem verenlerin de, memnun kaldığım oranda sevebileceğini düşünüyorum.


dogal kozmetik


Aloe Vera jeli, karma cildimi kurutmadan nemlendirdiği için seviyorum. Verdiği nemlilik de, benim cildime özellikle bu bahar mevsimlerde yetiyor. Hafif bir yapış yapış olma hissi yaşatıyor fakat jel ürünlerinde genel görülen bir durum. Bu hissin fazla uzun sürmeyişi ile beni rahatsız etmiyor. Erkeklerin de nemlendirici niyetine kullanacakları gibi, tıraş sonrası tahriş önleyici bakım ürünü olarak da kullanılma önerisi bulunuyor.

Doğal bir marka. İçeriği olması gereken kadar kimyasal. Paraben, SLS, Petrolatum ve Ftalat esterleri (Phthalates) içermiyor. Hafif bir jel. Daha fazla ayrıntısına ulaşmak isterseniz de iherb sitesinden bakınabilirsiniz.

- İçeriği -
jason natural

14 yorum:

  1. Jason'ın ürünlerini ben de çok seviyorum. Naturisimo diye bir site var, artık Jason ürünlerini oradan alıyorum, shipping ücretsiz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Onur, o siteyi twitterından görmüştüm, henüz alışveriş yapmadım, elimde merak ettiğim Jason'lar duruyor hala ama Skin Blosom markasını merak ediyorum, belki onlar için kullanabilirim :) Tavsiyen çok işe yarayacak eminim , Sevgiler

      Sil
  2. Adsız25/4/13

    merhaba vitacost'tan alşverş yaptınzmı hiç?bilgilendirme yazısı yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sitenin varlığını ilk kez sizden duyuyorum, hiçbir fikrim yok ne yazık ki

      Sil
  3. canım bu jason markası 3kada var almayı düşünüyorum da sence sahtemidir??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 3ka'dan 2kere alışveriş yaptım,herhangi bir sorun yaşamadım. Fiyatları yurtdışına göre biraz yüksek ama şipşak anında kargo yapmaları ve orjinal ürün olmasıyla sevdiğim bir site oldu :)

      Sil
  4. Ben cildimi tamamen kurutan ürünleri tercih ediyorum, o yüzden bunu kullanacağımı sanmıyorum ancak markanın diğer ürünlerine göz atacağım. Bilgilendirici bir yazıydı teşekkür ederim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancak cildi kurutan ürünler, zamanla daha da çok yağlandırır, cildin yağ seviyesini aza düşürmemek cilt sağlığı açısından faydalı. Aldığım her üründen çok memnun kaldım, öneririm :)

      Sil
  5. Cok guzel bir urun gibi duruyor. Peki nereden alabilirz bu guzel jeli :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtiçi alışveriş için Bakimstore ve 3ka sitelerinde Jasön ürünleri yer almakta. Yrtdışı adres gösterebileceğiniz bir yer varsa en ucuz iherb veya @Onorr 'un tavsiye ettiği gibi Naturisimo

      Sil
  6. bu üründen memnun kaldın mı canım eğer gerçekten tavsiye edersen bende kullanıcam. bloguna bayıldım takibinde kalıcam :)

    http://nazlidag.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kaldım, zaten içeriği de güzel, Teşekkür ederim tatlı sözlerinize :)

      Sil
  7. Sivilce icin nasıl etkili olur mu?

    YanıtlaSil