Arama Kutusu

Yves Rocher Organik Nemlendirici Günlük Krem

Yves Rocher Organik Nemlendirici Günlük Krem,culture bio


Yves Rocher 'in Culture Bio serisi, Ecocert ve Cosmebio sertifikalarına sahip, zararlı içerikleri olmayan ve doğal içeriğinin bir kısmı da organik tarımla elde edilen kişisel bakım ürünlerinden oluşuyor. Yves Rocher, sonunda mağazalardaki lanse ettiği "doğal" vurgusuna kavuşabildi.

Culture Bio serisi, organik Aloe Vera ağırlıkta. Yüz nemlendiricisinin haricinde; duş jeli, ferahlatıcı roll-on, canlandırıcı yüz temizleyici jel, nemlendirici vücut sütü ve yumuşatıcı vücut peelingi bulunmakta.

Organik ismi geçen bütün markalar, ülkemizde bildiğimiz gibi epey pahalı fiyatlarla ulaşabilir halde bulunuyor. Bu kurala uymadığı için Yves Rocher 'i tebrik etmek gerek. Hem fiyatı uygun (33 Lira), hem içeriği temiz bir seri ile doğal ürünlere meraklı bünyeleri sevindirmeye yetiyor.

%99'u doğal içeriklerden oluşuyor ve bunun %24'ü Organik Tarım ile üretiliyor. Paraben, silikon, mineral yağ (petrol) ve renklendirici içermediği gibi içeriğindeki parfüm de %100 doğal. Kokusu, bitkisel. Cilde tazelenmiş his bırakıyor ki yarattığı bu ferah durumu çok seviyorum. Sanki silikonlu kremleri sürmüş gibi, cildimi aynı kadife etkisiyle yumuşatıyor. Ama içeriğinde silikon olmaması büyük bir artı. Dikkat etmeniz gereken tek nokta, bitkisel içeriği ağırlıkta olan tüm ürünlerde olduğu gibi, kullanılan bitkilerin size alerjen olup olmadığını test etmeniz.

Organik nemlendirici kremini edindiğim günden beri kullanıyorum. Dünyanın en mükemmel kremi değil ama muadillerine ve fiyatına göre oldukça iyi bir çizgide. Yağlı his bırakmadan, cildime yeterli nemi sağlıyor. Üstelik cilt dostu olduğu kadar aynı zamanda doğa dostu. Geri dönüşlü ambalajlara sahip ve Birleşmiş Milletler Çevre Programı (UNEP) tarafından başlatılan kampanyanın bir parçası olmaya karar vermişler ve  "Üretilen 1 ürün için 1 ağaç dikildi" kampanyasına katıldığı biliniyor. Yani, bu seriden aldığım her ürünle, adımıza ağaç dikilmiş oluyor ki bu durum kozmetik namına oldukça etkileyici bir hareket.


Uygun fiyatlı ve içeriğine güven duyabileceğiniz bir krem arıyorsanız, öneririm. 
Benim için, bittikçe alacaklarım listesine girdi bile.

- Yves Rocher Organik Nemlendirici Günlük Krem İçerik -
nemlendirici krem,içerik,yves rocher culture bio

17 yorum:

  1. Benim de alacaklar listeme girdi :) teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  2. yorumun için teşekkürler canım bende bu kremi merak ediyordum. elimdeki vichy nin yedeği de bitince alırım bende. güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği Vichy'den daha güzel, memnun kaldım
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. O zaman bir sorum var: karma ve yağlı ciltler için de uygun mudur sence? Şimdi kullansam muhtemelen severim, ama önümüz yaz, acaba yağlanma yapar mı diye merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karma ciltliyim, ne çok ağır ne çok hafif bir yapısı var. Benim cildimde yağlandırma yapmıyor. Kuru ciltlere biraz hafif gelebilir ama normal/karma cilt arasına tam uygun bir nemlendirici bana göre. Yağlı ciltlerde özellikle yaz zamanı tam uygun olmaz diye düşünüyorum :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler yanıt için :)Yazın benim cildim biraz yağlanıyor, önümüzdeki sonbahar sonu için aklımda olsun :) Sevgiler!

      Sil
  4. Çok merak ettiğim bir nemlendiriciydi, yazı için teşekkürler. Ben de almayı çok istiyorum ama elimde yarım yarım açılmış o kadar ürün var ki, artık sonbaharda alır kullanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Ben bıonem kullanıyorum. Biota tarafından yeni çıkmış. Cildimin nem seviyesini inanılmaz derecede düzellti. özellikle kokusu ise mükemmel tamamen çiçek özü Yüz ve vücut için her cilt tipinine özel ürünleri var ve hepsi muhteşem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kaldığınız bir ürüne devam edin tabii ki, cildinizi ancak kendiniz keşfedebilirsiniz. Ama benim dediğiniz ürüne merakım yok.

      Sil
  6. bence iyi bir nemlendirici kullanmak lazım. Bende Bıota tarafından yeni üretilen Bıonem kullanıyorum. Kokusu ve nemlendirme özellikiği bir harika , elma, orkide çiçeklerinin özü gibi seçenekleri ve her cil tipine uygun ürünleri var hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  7. başlangıçta benimde ilgilimi çekmemişti ama asla denediğime ve kullandığıma pişman değilim

    YanıtlaSil
  8. Benim sorum içindeki yağlar yüzde Tüylenme yapabilir mi? Çünkü susam yağı falan barındırıyor. Bir yorumunuz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir kozmetik ürünü içerisindeki yağlardan dolayı tüylenme yapmaz. Türk kadınları arasında korkunç bir şehir efsanedir. Tüylenme problemi varsa bu endokrinolojik bir problemdir ve doktora gidilmesi gerekir :)

      Sil