Arama Kutusu

Tchibo Alışverişim

tchibo,online alisveris,alışveriş,tchibo alışveriş yapanlar,tchibo kahve


Tchibo.com 'dan yaptığım alışverişlere bir yenisi daha eklendi. Müdavimi olduğum Tchibo kahvelerin evde bitmek üzere olduğununu görünce, bunu fırsat bilerek almak istediklerimi de ekleyerek küçük bir alışveriş yaptım.

Tchibo kahvelerim yine her zamanki gibi, kafeinsiz olan Exclusive Decaf ile kafeinli yumuşak aromalı Feine Milde. Minik çikolatalı ikramlar için de gezinirken ilgimi çeken 2'li Silikon Çikolata Kalıbı Seti 'ni de ekledim.

tchibo,online alisveris,alışveriş,tchibo alışveriş yapanlar,tchibo kahve


Kış bitti bitmesine ancak uygun fiyatı ile aklıma giren Çok Amaçlı Termal 'i  aldım. İndirimi devam ediyor, üstelik erkek için olanlar da var. Sitesinde yazan özellikleri : " Üşütmeyen ve ısıtmayan ideal ısı ayarı sağladığı, DryActive Plus sayesinde nefes alma ve nem atma özelliğine sahiptir. Şeklini korur, vücuda mükemmel oturur ve yüksek rahatlık sağlar." İyi ki almışım diyorum, doğrusu tek kelimeyle harika çıktı. Tchibo 'nun erkek/kadın kıyafet bölümü oldukça güzel, verdiğiniz paranın üstünde kalan kaliteye sahip, seviyorum.

tchibo,online alisveris,alışveriş,tchibo alışveriş yapanlar,tchibo kahve,tchibo termal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder