Arama Kutusu

Kokulu Oje : Rimmel London - Lemon Drop




Rimmel London 'ın Fruties koleksiyonunda yer alan kokulu ojelerinden birisi olan 058 numarasındaki Lemon Drop, ismine uyan rengi ile minik şişesinden beklenmedik kalınlıkta çıkan bir fırçaya sahip. İlk izlenimde, fırçasının kalınlığı sayesinde sürüş kolaylığı sağlar sanmıştım. Ancak ben, ne kısa ve kalın fırçasını, ne de ojenin kıvamını sevdim. Fırçası her katta, çizgi çizgi iz bırakıyor. Kuruma hızı fena değil. Rengi 3 katta opaklığı veriyor, ojenin de yapısı kalınca olduğu için haliyle çabuk bozulmaya müsait hale geliyor ve ojeyi homojen dağıtmasında sorun yaşatıyor.




Buna rağmen renginin albenisi, oje standında gördüğümde düşünmeden almama yetti. Soluk bir pastel sarısı rengine sahip. Ben kokulu olduğunu bilmeden aldım, sürdükten sonra burnuma gelen hafif bir limonlu tart kokusu ile fark ettim. Çok yoğun olmasa da, hafif oranlı bir kokusu var. Ancak kalite olarak, ojeyi sevemedim. Açıkçası sevmediğim marka olan Flormar'ın ojeleri bile bundan daha iyi.


Ve bir de rimelin ojelerde hep yaşadığım bir sorun var. Kapak kısımlarının dar oluşlarından mı kaynaklanıyor bilemiyorum, (ilk kullanımdan öncesi dahil) kapakları zor açılıyor.

I Love Lasting Finish serisinin toplam 13 farklı rengi var, ancak bunlardan 4ü kokulu. Diğer kokulu ojelerinin isimleri ise ; Strawberry Fizz, Apricot Punch ve Cranberry Zest.




8 yorum:

  1. Canım bu oje bende de var ve söylediklerine birebir katılıyorum, rengi çok tatlı ama yapısı kötü :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimli renklerinin cazibesine kapılmayacağım bir daha :)

      Sil
  2. Aklımız da olsun, teşekkürler paylaşım için:)

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bendede var bundan, kokulu olduğunu farketmeden almışım ama çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kokulu olduklarını fark etmemiştim :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yapacağım, teşekkür ederim :)

      Sil