Arama Kutusu

Hassas Ciltler İçin Makyaj Çıkarıcı : La Roche Posay Physiological Cleansing Gel



Makyaj yapmak ne kadar keyifliyse, çıkarmak da bir o kadar sıkıcı. Üşenip yatmak ise cilde yapılacak en kötü davranış. Neyse ki, artık makyajı güzel çıkaran La Roche Posay 'in bu makyaj çıkartıcı jeli var. İlk kullandığım andan bu yana, sevgim giderek artıyor.


Normalden karmaya dönük ve hassas ciltler için su geçirmez (waterproof) makyajı temizlemek için, komedojenik etki yaratmayan ve SLS, paraben, sabun, boya içermeyen formüle sahip bir jel. Pompalı ambalajı kullanım pratikliği sağlıyor. Hafif ve rahatsızlık duymadığım bir kokusu var. Jel temizleyiciler genelde, cildi geren bir yapıda olur, kullanım sonrası ister istemez bir rahatsızlık hissederiz. Physiological Cleansing Gel ise bu iddiayı tersine döndürecek kadar başarılı, cildi asla germediği gibi, bir yandan makyajı arındırırken diğer yandan cildinize nem ve bakım sağlıyor.


Yüz makyajını temizlemede başarı sağlıyor ama göz makyajında, (benim son zamanlarda taktığım gibi jel eyelinersız yapamıyorsanız) fark edeceksiniz ki gözleri çıkarırken yüz makyajı arındırmadaki kadar başarılı değil. Ben, göz için öncelikle Biotherm Biocils kullanıp, ardından bu jelle devam ediyorum ve bu şekildeki sonuçtan gayet memnun kalıyorum. 


200 ml' lik boyutu ile de kısa zamanda bitmeyeceği aşikar, bu bağlamda parasını sonuna kadar hak eden bir ürün oluyor. Tahrişlik yaratmayan, makyajı ve kiri arındırarak temiz ve taze his sağlayan, cilt pH 'ıyla uygun, sert kimyasallarla dolu olmayan, cildi germeden arındırırken aynı zamanda nem veren bir temizleyici arıyorsanız, doğru tercih olacaktır. Benim için, devamlı kullanacağım ürünler arasına kesin giriş yaptı. 


Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim

20 yorum:

  1. Ben de şu an bunu kullanıyorum. Güzel bir ürün bence de, kurutmuyor cildi :)

    YanıtlaSil
  2. La roche ürünleri benim de cildime çok iyi geliyor,ilerleyen zamanlarda kullanmayı düşünebileceğim bir ürün,
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. LaRoche tum urunlerine bayiliorum.birtek bu yok elimde.tavsiyelerini cok yararli ve bilgili buluyorum.bu urunude elde bulundurmali :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, öneririm :)

      Sil
  4. aynen canım makyajı çıkarmak yokmu tam bi işkence:)
    elimde nıvea var bekliorum bitsin,bitince LA ROCHE POSAY'a sıçrıcam bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan kat kat iyi kesinlikle :)

      Sil
  5. meraba:) bi sorum vardı..cildim hassas ama normalden karmaya dönük dior ya benimki kuru.
    uygun olurmu bu temizleiyici?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildi hiç kurutmadığı için uygun olabilir düşüncesindeyim, ama bu serinin bir de temizleme sütü var, onu da tercih edebilirsin :)

      Sil
  6. Benim makyaj temizleyicim bitti mendillerimden bile kalmadı. Bir de bu aralar kalıcılıgı fazla olan fondötenimi kullanıyorum düzgün temizleyemediğim için zarar verecek diye korkuyorum. Bir de gece fondötenli uyumayın çok zararlı diye bir sey okudum iyice korkar oldum. Zaten cildim kötü.

    Anneler gününde la roche ürünlerinde indirim vardı ama hiçbirni bilmyordum o yüzden almadım simdi pisman oldum :( Ben bunu alınacaklar listeme ekleyeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olacağınızı sanmıyorum, gayet güzel bir temizleyici :)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Çiğdem Hanım, içeriğinde SLS olmadığı için köpüren bir temizleyici değil. Bu onun içerik yönünden daha kaliteli olduğun gösterir aslında. Sls free ürünleri kullandıkça cildinize ne kadar büyük iyilik yaptığınızı zamanla anlayacaksınız derim :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba siz ürünü nasıl kullanıyodunuz acaba ? Pamukla silerek mi yoksa direk suyla yıkayarakmı

    YanıtlaSil
  11. Merhaba siz ürünü direk ıslak bi şekilde suyla yıkayarak mı uyguluyosunuz yoksa pamukla silerek mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, önce su ile ıslatılmalı. Pamukla olmaz bu, suyla münakaşaya girecek :)

      Sil