Arama Kutusu

Doa Kozmetik Süt Bal Sabunu

kozmetik,doa kozmetik,süt bal sabunu,doa kozmetik süt bal sabunu,cilt bakimi,cilt bakımı,skincare,soap,bakım


Doa Kozmetik Süt Bal Sabunu 'nu, bir süredir cilt temizliğimde kullanmaya başladım. Kullandığım diğer ürünler hakkında yorumlarım, örneğin Doa Kozmetik Sülfatsız Şampuan ve Doa Kozmetik Besleyici Saç Bakım Kremi değerlendirmelerim pek iç açıcı değildi. Doğal ürünlere olan merakım ve uygun fiyatlı ürünlerle dolu olmasıyla daha cezbedici görünse de, Doa Kozmetik ürünleri uzun süreli kullanınca memnuniyetsizliğim artarak devam ettiğini görmek üzücü. Diğer ürünleri, uzun soluklu kullanıp haksızlık yapmamak için erteliyorum.

Süt Bal Sabun, orta şeker sevgimi kazanan bir ürün oldu. İlk zaman düzenli olarak cilt bakımımda kullandım. Sabunların, bildiğiniz gibi kurutucu etkisi var ama doğal yağlar ile zenginleştirilen sabunlar, cilt kurutmasını minimuma indiriyor. Tabii bu durum onları, cildin pH dengesiyle uyum hale getirmiyor.

Sabunun cilt için faydalı mı zararlı mı olduğunu danıştığım iki farklı dermatologdan iki farklı cevap aldığım için, bu durum hakkında net bir bilgi yazamıyorum. Sabun, soğuk suyla birlikte kullanılırsa, ciltte çöküntü oluşturmuyor fakat cildimizin pH düzenini bozduğu için, yağlarla zenginleştirilmiş daha yumuşak formdaki sabunlar, yağlı ve karma ciltlere -kısmen- öneriliyor. Anneannemin o parlak ve yaşını göstermeyen cildin sırrının, sabun ve kil olduğu gerçeği de var tabii. Ben, düzenli olarak sabun kullanan bir insan değilim. Aralarda kullanıp cildime iyi gelen sabunları keşfettiğimden beri  (örnek : Nubian Heritage sabunları), dönem dönem sabunlara şans veriyorum artık.

Doa Kozmetik Süt Bal Sabunu, içerisinde (yazdığına göre) doğal zeytin yağı, hindistan cevizi yağı, gliserin, sabun bazı ve süt-bal bulunuyor. Antioksidan özelliği ile cilde çok iyi gelen zeytin yağı ile hindistan cevizi yağı, cildi yumuşatan ve böylece sabunun o kurutucu etkisini kırmayı vadeden gliserin bulunması iyiye işaret. Fakat, sabun çok yumuşak bir sabun değil. Cilt kullanımında etkisini beğenmediğim için, kullanmayı bıraktım. Nerede Nubian Heritage sabununun sağladığı etki... Cilt temizliğindeki etkisi iyi yönde olmadığı için, vücut için kullanıma terfi etti. Vücut sabunu olarak, orta şeker kıvamındaki sevgimi kazanarak yoluna devam ediyor.

Market raflarında satılan sabunların, bir-iki tık ötesinde. Doa Kozmetik Sülfatsız Şampuan ve Doa Kozmetik Besleyici Saç Bakım Kremi 'ne göre, sabunları daha başarılı buldum. Orta halli ilginin karşılığını verecek kalitede, yine de daha ötesinde olmadığını not düşmek gerek. 3 Lira 'lık fiyatını baz alacak olursa, fena değil kıvamda.

6 yorum:

  1. doa kozmetik ürünlerini çok merak ediyordum,artık merakım geçti gitti :/ bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir merak aldım, ilgim kullanmaya başladıkça azaldı :(

      Sil
  2. Ben de aynı derecede sevdim/sevmedim bu sabunu. Sanırım Doa kozmetiğin en sevdiğim ürünü Shea Yağı olarak kalmaya devam edecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu ürünü tıpkı dediğin gibi sevdim/sevmedim çelişkisi yaşatıyor

      Sil
  3. bu markayı hiç duymamıştım ama fiyatları çok cazipmiş:)

    Bua arada bloğumda çekilişim var katılırsanız çook sevinirim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatları ucuz olmasa, yer edinemezler zaten. Çekiliş teklifiniz için teşekkür ederim :)

      Sil