Arama Kutusu

Doa Kozmetik - Besleyici Saç Bakım Kremi



Doa Kozmetik'ten edindiğim şampuanı, şu yazımda paylaşmıştım. Şampuanı fazla beğenmediğimi ve saçlarıma yaramadığına değinmiştim. Saç kremi ise, ne yazık ki şampuandan bile daha kötü çıktı. Etiketlere göre, zararsız içerik minimum düzeyde, ama bu zamana kadar doğal içerikli saç bakım ürünlerine ayrı sevgi besleyip, pek çok markayı denemiş biri olarak diyebilirim ki, saç kremi güzel kalitede değil.

Ne gerektiği kadar yumuşatıyor, ne de saç kremlerinde istemediğimiz o ağırlık hissini yok ediyor. Doğrusunu söylemek gerekirse, benim için "parasını hak etmeyenler" kategorisine giriş yapar. Saç tipleri farklı olduğundan mütevellit, herkeste aynı durum yaşanmayabilir, ama ben bir daha almam.


Benim için, hayal kırıklığından öte gidemedi.

16 yorum:

  1. ben de hiç memnun kalmadım. Şampuanını aldım onu da kullanamadım. O kadar sertleştiriyor ki saçlarımı ikisi de. Ama sana katılıyorum krem şampuandan da kötü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kötü gerçekten, her ikisini de beğenmedim, doğallığın kalitesi de mühimmiş demek ki :(

      Sil
  2. Ben de aynı şeyleri yazmıştım. Hiç yumuşatmıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sevmedim, her doğal diye lanse edilen ürüne yanaşmamak gerektiğini anladım resmen..

      Sil
  3. Ben saç kremi ve şampuanlarına önyargılıydım Doanın öyle de olmuş düşündüğüm gibi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle önermem ben

      Sil
  4. %40 indirimde şuan sitesinde saç kremi.denesemi diyordum ama bu yazına iyi denk geldim
    saolll:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal ürünlere olan zaafım bende de merak uyandırmıştı, ama memnun kalmadım, önermem açıkçası..

      Sil
  5. katı parfmleri ve sabunlarıyla fikrin varmi miskinkek?daha önce hiç katı parfm kullanmadım. fiatlar uygun ama dediğin gibi elden çıkaracaksam anlamı yok.yada sabunların

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katı parfümlerini hiç kullanmadım. Sabunlarını çokça aldım, henüz kullanmaya başlamadım. En kısa zamanda onlar hakkında da fikirlerimi paylaşacağım :)

      Sil
  6. bugün DOA dan deli bir alışveriş yaptım. süper indirimler var. şampuanlarını yenilemişler bir adet aldım bakalım bir de ben deneyim yeni duş jelleri çıkarmışlar onu da çok merak ettim bir tane de ondan aldım. :)burada da yazdım :)
    http://denizdenerde.blogspot.com/2013/03/duyuru-doa-kozmetikten-8-mart-indirimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık cezbetmiyor Doa ürünleri, ben büyük bir hayal kırıklığına uğradım açıkçası :(

      Sil
  7. Adsız8/3/13

    ben saç kreminden memnun kaldım diğerlerinden bir farkı yok saçlarıma iyi geldi.. sanırım şampuanı yanlış kullandınız zor kullanımı var evet bu yüzden sabun kullanıyorum sülfatlılardan kat be kat iyidir ki sonuçlarını da görüyorum saçlarımdaki kırıklar önemli ölçüde azaldı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süredir SLS 'siz şampuanlar kullanıyorum zaten. Fakat bu şampuanın kalitesi yönünden zayıf olduğunu düşünüyorum. Sana iyi geldiyse, lütfen devam et. Ancak şampuanı kullanmak için 25 altın kuralını da bizimle paylaşmayı unutma.

      Sil
  8. Ben şampuanından ve saç kreminden memnun olan azınlıktayım sanırım :) saçlarım kalın telli, boya yok, sanırım bu yüzden saçımda olumsuz bi etki yapmamış olabilir. Ben sırf zararlı kimyasal olmayan şampuan kullanmak için %50 indirim zamanı almıştım, şu an için memnunum ikisinden de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece bende değil, ailecek kullandığımız için işlem görmeyen saçlar üzerinde de etkisi olumsuz yönde oldu. Ama elbette, tüm cilt ve saç bakım ürünleri kişiden kişiye göre değişir :)

      Sil