Arama Kutusu

Çantamın İçinde Neler Var ?





Çantamın İçinde Neler Var ?



Havalar bir açılıp bir kapandığı zamanlarda, yağmura yakalanmanın olası zamanları için şemsiye,

En ufak soğukta üşüyen ellerim için bu aralar devamlı bulundurduğum eldivenler,

Cüzdan,

Gün içerisinde etkisini sevdiğim Watsons yağ emici mendiller,

Kahvekolik bir insan olarak kalorisiz keyif için Splenda Tatlandırıcı Tablet,

Yağmur zamanları ve bahar naifliğine çok yakıştırdığım Yves Saint Laurent 'in Baby Doll parfümünün minik boyu,

Makyaj çantam ve içindeki minik aynası,

Starbucks kahve sonrası minik tatlandırıcılarından tarçınlısı, (after coffee mints cinnamon)

Hemen onun yanında, yeşil kutulu anahtarlıkta kullandığım günlük nemlendirici kremim

First Sensations City Sakız (hiç sevmedim)

Ufak alışverişlerde poşet yerine kullandığım çilekli minik çanta, katlanıp çilek şekline gelmesi hem şirin hem işlevsel.

Cep telefonum

Müziksever ruhum çantamda da yerini kimselere vermiyor. Ipod, kablo sarıcı balık ve ipod şarj zımbırtısı..

20 yorum:

  1. miskinkek çantana bayıldım nerden aldın??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Tchibo'dan :)

      Sil
  2. çok güzel bi post olmus.MakyajÇanta postuda girersen sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara paylaşıyorum :) Teşekkür ederim

      Sil
  3. canım çok güzel yazı olmuş ama çantan büyük nasıl o kadar az şey var içinde boş durmuyomu dışardan o görüntüyü sevmiyorum öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çanta büyük değil, orta boyutludan biraz daha küçük arasında, fotoğraf çekiminde yakın olduğu için büyük olduğunu düşünmüş olmalısınız :)

      Sil
  4. Blogun kadar tatlıymış çantanın içindekilerde :)

    YanıtlaSil
  5. çoooooooook şekerrrrrrrrr :)
    çantaNda harika güle güle kulkan
    balık kablo sarıcıların fiatının daha çok düşmesini bekliyorum bende alcam :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! :) Almanı öneririm, çok işe yarıyor, ben sinir oluyorum başına buyruk kablolara :)

      Sil
  6. splenda iyi bi tercih kalorilere dikkat:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, önümüz yaz üstelik :))

      Sil
  7. gordugum en tatli pembe rengi!CUZDANINNN!
    pembe hastasiyim :-)nerden aldin acaba_?
    ayrica alisverisler icin canta bulundurmani takdir ettim:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görür görmez aşk yaşamıştım :) Benetton 'un Markafoni kampanyasından almıştım, Şuradaki linkte daha fazla detayını bulabilirsiniz, ara ara başka sitelerde de görüyorum satışını

      Alışveriş çantası hem pratik hem ufakta olsa doğaya katkı poşet konusunda, teşekkürler bu arada :)

      Sil
    2. aa gormemistim o yazini.bayildim gercekten yine getirir umarim markafoni
      cantana bak bak doyamadim vala:-))duyarli blogger oldugunu gormekte ayricaligin.ben kendi adima tsk ederim:-))

      Sil
  8. Canım çantanda yok yokmuş:))
    İpod,watsons mendil,yağ emici mendiller benimde çantamdan eksik etmediğim şeyler. Baby Doll parfüm hafif kokusuyla gerçekten baharı yaşatan bir parfüm. Bende severek kullanıyorum. Çilekli torbanı çok sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak zevklerimiz çokmuş demek ki :)

      Sil
  9. £ylül6/3/13

    Zevkli bir giyim tarzın olduğun çantandan şekilden belli zaten,bende sevdim çantanı
    çokda şekersinn
    sevgiler
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Mutlu oldum sözlerinize

      Sil