Arama Kutusu

Kova Burcu Kadını Giyim Stili Nasıldır?

Kova Burcu Kadınları Nasıl Giyinir ?

Kova Kadınlarının Giyim Tarzı Nelerdir ?
Kova Burcu Ünlülerinin Stilleri



burçlar,kova,kova kadını,Aquarius,moda,fashion,kova kadını giyim,horoscope


Kova burcu kadını, bağımsızlığından beslenir. Sıradanlaşan kurallar ona göre değildir. Kararlı tutumlarındaki bu iddia, giyim stiline de yansır. Kova kadını, eğlenceli ve özgün parçaları sever. İster gündüz ister akşam, ona göre zaman aralığı değil ruhunun aralığı mühimdir. Ruhundaki değişimini izlemek bile eğlenceli iken, renkli dansını yansıttığı tarzına özenmemek elde olamaz. Bu yüzden, hep imrenilen biri olmak onu diğerlerinden farklı kılar.


Renkleri kullanmaktan çekinmez. Rengarenk seçimleri, onu rüküşlük sınıfına istese de sokamaz. Çünkü o, neyi neyle giyinmesi gerektiğini en iyi bilenlerdendir. Her parçanın en özgününü bulur ve kendisine yakıştırır. Enerji saçan cıvıl cıvıl giyim tarzını çok sevdiği gibi, ruhunun değişkenliği ile birlikte daha vamp havaya da bürünebilir. Bir gün önce, baktıkça içinizi ısıtacak elbiseler içinde gördüğünüz Kova'yı, bir gün sonra siyahın seksiliğine, bordonun gizemine sarılmış bir bohem tarzında görebilirsiniz.


burçlar,kova,kova kadını,Aquarius,moda,fashion,kova kadını giyim,horoscope


Kova kadını kesinlikle aksesuar kadınıdır. Ayakkabılar, fularlar, bileklikler, şapkalar... Bazen saçına taktığı bir toka, bazen bileğindeki bir bileklikle fark yaratmaya yeter. Bir kolye bir şal onda başka durur. Aksesuarların en yakıştığı kadındır. Otantik parçalar ile kıyafetini kombinleyerek tarzını tamamlamayı sever. Hatta öyle ki, aksesuarlarının nereden alındığı sorusuna çok sık maruz kalır. En salaş hallerinde bile dikkat çekici bir tarzı vardır. Giyime hiç vakit harcamamış gibi görünür ama her ayrıntısından haberdardır. Ama inkar edilemeyen bir gerçek var ki, tarz olmak için özel çabaya girmelerine gerekmez.



burçlar,kova,kova kadını,Aquarius,moda,fashion,kova kadını giyim,shakira,horoscope


Giyim tarzıyla birlikte, onun en cezbedici tarafı saçlarıdır. Kalıp saçlar Kova burcu kadına göre değildir, saçları da tarzındaki özgürlüğü ve doğallığı tadar. Fular ve renkli örgü tokalarına ayrı düşkünlükleri vardır.

Kimsenin cesaret edemediği marjinal renkleri kullanmaktan çekinmez. Renklerle dans etmesini sever. Bir kova kadını renklerin kadınıdır. Giydiğiyle bütünleşir. Kıyafetlerin rengine, ruhuna bürünür. Rahat olmaktan ödün vermez, ancak özgün dokunuşlarıyla stillerini renklendirmesini en iyi bilenlerdendir.


burclar,burc,fashion,moda,kova,,Aquarius

18 yorum:

  1. Çok güzel kombinler; ama ben Kova kadınlarıın yüz karasıyım sanırım... bu sayfayı takip edip bir şeyler kapmayı umuyorum :) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kombinleri ikinci yazar arkadaşım hazırladı, ben hiç dokunamadım :) Bveç o değil de, Kova olduğunu bilmiyordum, demek ondan seni çok sevmişim :)) Kova - Terazi uyumu <3

      Sil
    2. Miskin Kek, evet ya, burçlardan pek anlamasam da Terazi burcundan şimdiye kadar anlaşamadığım, anlaşmayı bırak çok sevmediğim kimse çıkmadı :))) Hatta, yine burçlardan anlamama rağmen oğlumun terazi burcu olacağını öğrendiğimde pek sevinmiştim :))) evet, ben de Kova-Terazi uyumunu seviyorum! Kocaman öpücükler!!!

      Sil
    3. Çevrem Kova'larla dolu ve bundan çok mutluyum :) Uyumlu olduğu kesin :)
      Sevgiler

      Sil
  2. shakira'nın bir kova burcu olarak şık ve iyi giyindiğini düşünmüyorum ama genel olarak senin de dediğin gibi kovalar çok farklı ve iyi giyinirler. Ajda en güzel örneği kesinlikle onun giydiği basit bir jean t-shirt onda bir başka duruyor o farklı bir hava veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kombini ben hazırlamadım ama benim de Ajda favorim :)

      Sil
  3. Adsız22/3/13

    konbindeki parfümün adı nedir acaba_?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jean Paul Gaultier-Ma Dame

      Sil
  4. bennnnnn kova benim burcum ve bayildim^^

    YanıtlaSil
  5. Jennifer Aniston'ın kova olduğunu bilmiyordum.Bir kova olarak kıyafet
    hep geri planda kaldı benim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giyinmek arka planda kalmış olsa bile, Kovaların bir stili var bence :)

      Sil
  6. kova burçları için çok güzel bir paylaşım olmuş :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim :) Sevgiler

      Sil
  7. Ah nihayet.Kovayi bekliyordum ne zaman yaziican.Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginize teşekkür ederim, Mart ayından beri bu yazı blogumda yer alıyordu zaten :)

      Sil
  8. Benzer noktalarımız çok, burcumun özelliklerini taşıyorum. J. Aniston, Sharika <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne güzel :) Ben de çok beğenirim her iki kadını da

      Sil