Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #30

bitenler kulübü,kozmetik,kozmetik markaları,kozmetik ürünleri,cosmetic,blog


Bitirmiş olduğum kozmetik ürünlerini, bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü'nün 30.seferki konukları ;


1) Organix - Moroccan Argan Oil Şampuan : Bu markanın şampuanları, saçıma çok iyi geliyor. Diğer çeşitlerini arada denesem de, Moroccan Argan Oil gibi etkili gelmiyor saçlarıma. Şampuan konusunda, yerini kimselere veremediğim Organix 'in bir şampuanını daha bitirdim. Elbette ki, tekrar alınması gerekenler listesinde.


2) Vaseline Lip Therapy Cocoa Butter : Her yerde kolayca bulabileceğiniz, uygun fiyatlı bir dudak koruyucusu arıyorsanız, Vaseline markasının Cocoa Butter 'ı tavsiye ederim. Gayet iyi, dünya harikası olmasa da, beklentimin üzerindeydi. Geçen senenin Nisan ayından beri kullanıyorum, yeni bitti. Tekrar alabilirim.


3) BeeBeauty - Garden Shea Body Butter : Tropik kokusunu buram buram hissedebileceğiniz bir vücut kremi arıyorsanız, Gratis raflarında bulacağınız Bee Beauty 'nin Garden Shea ismindeki bu vücut kremini öneririm. Bittiğine üzüldüm, vücut bakımında tekrar edinelesi bir ürü.


4) Bee Beauty Coconut & Vanilla Duş Jeli : Yine bir Bee Beauty ürünü. Bu sefer ki, hindistan ceviz ve vanilyanın eşlik ettiği bir duş jeli. Koku oranı çok yoğun değildi, fiyatına göre alınabilir bir ürün. Duş jellerinde farklı markaların ürünlerini deneme merak katsayınız benim gibi yoğunsa, alabilirsiniz.



Biten kozmetik ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


6 yorum:

  1. Bitenler Kulübü yazılarına bayılıyorum :) Gitsin eskiler gelsin yeniler ^_^

    YanıtlaSil
  2. Bu bitenlerde büyük başarı(:Vaselinin dudak balmını değilde el vucüt için olanını kullanmıştım ben güzel bir marka güzel nemlendiriyor gerçekten,buarada burt's bee dudak balmı almayı düşünüyorum gratislerde,boynerlerde var ama gratisde narlı olanına kız çok koyu bir renk dediği için almadım karpuzlu olanıda var boynerde bulabilirmiyim onu bir fikrin varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyner'in internet sayfasında gözükmüyor karpuzlu olanı, ben de hiç denk gelmedim, hatta Boyner'in online satış sayfası olan Morhipo'da da yok. Dilersen müşteri hizmetlerine danışabilirsin, belki var olan mağazaları vardır :)

      Sil
    2. Teşekkürler((=
      Bloglarda görmüştüm bende hatta onlardan biri şurdaki sende incee istersen çok güzel bir rengi var,
      http://morrmenekse.blogspot.com/2012/10/burts-bees-lip-shimmer-watermelon.html

      Sil
    3. Hafif ve güzel bir tonu varmış, teşekkür ederim @MorMenekşe 'nin linkini paylaştığın için :) Bulunca almalı o halde :)

      Sil