Arama Kutusu

Neye Bakmıştınız? - Mim

Hayal dünyasına gıpta ettiğim Alice 'in artık kozmetik blogu yazdığını biliyor muydunuz? Bilmiyorsanız, sizi Alice Makyaj Diyarında bloguna alalım.

Alice, beni anahtar kelimelerin nedir minvalinde mimlemiş. Blog sayfamın anahtar kelimelerinin ilk 10 'u şu şekilde :

anahtar kelimeler-miskinkek-miskin kek


1) not provided : Aramalarda genellikle en öncelikle bu tanım gözükür. Google 'ın gizlilik prensibine göre, Google hesabınız açıkken yaptığınız aramalar direkt görülmez. Elbette, bunu dolaylı olarak panelden görebilirsiniz.

2) Miskin Kek :  blog ismim

3) Miskinkek  :  yine blog ismim, bu sefer arada boşluk yok

4) Ahududulu Miskin Kek : ve yine :)

5) 3D :  China Glaze 3D Material Girl ojesinden

6) Kozmetik Blog :  Eee doğru yer

7) http://miskinkek.blogspot.com  : Direkt http ile gelenler, sanıyorum ki Twitter gibi sizin blogunuzu yazdığınız mecralardan  bu şekilde geliniyor

8) Makyaj Blogları :   Makyaj sevenlerin ortak paydası

9) Maybelline Jel Eyeliner  :  Bahsi geçen Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel. Severek kullanıyorum, kuruma sorunu yaratmadığı için daha ayrı sevdim.

10) Pure Beauty  Pomegranate Antioxidant Eye Cream  :   Bu kadar uzun ismi, doğru yazanlara alkış. Bahsettiğim konu Pure Beauty  Pomegranate Antioxidant Eye Cream . Çok başarılı bir krem, benim en sevdiğim oluyor kendisi.

Anahtar kelimeler gösteriyor ki, aramalarla gelenler mutlu.

Ve bu mimi, yapmak isteyen herkese gönderiyorum.

4 yorum:

  1. Yaptığın için teşekkürler! Keyifle okudum ^_^

    YanıtlaSil
  2. 3d ne dedim,china glaze ojesiymiş :D
    eğlenceli bi imim olmuş :D

    YanıtlaSil