Arama Kutusu

2013 Yaz Modası ile Plaj Şıklığı

2013 Yaz Modası

Plaj Trendleri Neler ?  Plajda Nasıl Giyinmeli ?

yaz-summer-plaj-beach-trends-style-fashion-moda-fashion 2013





Danteller, moda dünyasına geçtiğimiz yıllarda hızlı bir giriş yaptı.En çok da geçen yıl abiyelerde gördük. 2013 yaz modasında ise hiç hız kesmeden, yerini daha da sağlamlaştıracak.

Çünkü çamaşırlardan, abiyelerden sonra dantel artık sokaklarda!

Şortlarda, günlük elbiselerde, soket çoraplarda... Ben de bu modadan ve günbatımı renginden esinlenerek, plaj için straples, dantel bir elbise seçtim. Belden toplamalı ve taraklanan eteğiyle bu elbise giyen için efil efil bir his yaratırken, rengiyle de insanın içini açacak.

Kuşkusuz ki bu yılın en çok konuşulan moda alarmlarından biri de PVC, şeffaf/transparan çantalar!

Kombinimde kullandığım parlak turuncu, PVC çantayla plajda dikkat çekmemek elde değil. Çantanın iki farklı kullanım şekli sunması da pratiklik sağlıyor. İç bölümündeki kanvas , baskılı minik çantasına zincirini geçirip, bir omuz çantası haline dönüştürmek an meselesi. Böylelikle bize kullanım alanı genişliği sağlayacak ve tatil için yaptığımız bavulda bir çantalık yer açılacak.

Plaj için sandalet olmazsa olmaz. Ben bu kombinimde kahverengi bir sandalet tercih ettim. Turuncu örgüleri ile çantanın turuncu dikiş yerleri birbirini tamamlıyor. Bikini üstü için ise Zara 'dan boyundan bağlamalı sade bir seçim yaptım. Çünkü bu kombinimde vurgulamak istediğim elbise ve çanta idi. Bikinin siyah bağlama yerleri, elbise üzerimizdeyken, turuncuyu daha çok ortaya çıkaracaktır.

Bikini altı seçimi yaparken ise içinde, çiçek desenleri barındıran bir seçim olmasına dikkat ettim. Çünkü 2013 yaz modasında en çok göreceklerimizden biri de çiçek ve oryantal desenler!

Prada 'dan da yuvarlak çerceveli bir güneş gözlüğü seçimiyle kombinimi tamamladım.


Rahatlığınızdan ödün vermeden, tatilde de en şık ve en trend olabilirsiniz.


Elbise: Tibi
Çanta: Dolce&Gabbana
Ayakkabı:Scotch&Soda
Bikini Üstü: Zara
Bikini Altı: Dolce&Gabbana
Gözlük: Prada


6 yorum:

  1. Çantayı ve tibi'yi sevdim en çook..
    ►Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. yaz gelsinnnnnn dedirten elbiseler
    içim açıldı valla.) hepsi harikalar

    YanıtlaSil
  3. çantada gözüm var:) ne şık bi plaj çantası öyle

    YanıtlaSil