Arama Kutusu

2013 Bahar Oje Trendleri

2013 Baharında En Trend Ojeler Sizde Olsun!

PASTEL MAVİSİ OJELER

Bebek mavisi, bulut mavisi, açık mavi... Ne şekilde tanımlarsanız tanımlayın ama bu senenin moda renklerinden, özellikle bahara damgasını vuracak renklerden birisi. Zarif ve naif duruşuyla, tırnakları taze bir sadeliğe bürüyor.


oje renkleri,açık mavi oje,mavi ojeler,moda renkler

TEN RENGİ (NUDE) OJELER

Son zamanların gözde rengi olan ten rengi yani nude, hızını kaybetmeden yarattığı akıma devam ediyor. Bej renklerin tırnaklardaki zarif ve şık duruşu, en sevdiğim yanı.

bej rengi ojeler,ten rengi ojeler,moda renkler





LAVANTA EFLATUN RENGİ OJELER

Özellikle farlarda bu senenin hit renklerinden biri olan Lavanta, ojelerde de karşımıza çıkıyor. Lilaya çalan eflatun renkler, baharın müjdeleyicisi resmen!


lila rengi ojeler,eflatun ojeler




KOBALT MAVİSİ - LACİVERT OJELER

Kobalt mavisi denilen lacivert de koyu renklerin efendisi konumuna yerleşti bile. Bu sene tırnaklarda bol bol lacivert göreceğiz. Matlarından ziyade parlak olanları revaçta.



koyu mavi oje,trend oje,moda oje





PEMBE OJELER

Pembe ojesi olmayan bir hatun kişisi var mıdır acaba? En uzun soluklu moda renklerinden biri olan pembe, uçuğundan koyusuna kadar her tonu ve tüm sıcaklığıyla yine tırnaklarda.

bebek pembesi oje,moda ojeler





BEYAZ OJELER

2013 ilkbahar oje trendlerinde yerini alan bir diğer renk de beyaz. French manikür ve rakı beyazından ziyade, tüm tırnağa sürülen krem tonlarındaki beyazlar, bu yılın moda renklerinden birisi.
moda oje renkler,beyaz ojeler

Çılgın renkler ve gösterişli tırnak süsleri bu bahar için rafa kalkıyor. Yerini, daha sade ve temel renkler alıyor. Parlak ve koyuluğu ile göze çarpan kobalt mavisi dışında, ağırlıklı olarak uçuk pastel renklerine dönüş var. Benim gibi, pastel renk ojeleri sevenlerin modası yani!


12 yorum:

  1. Eflatun ve gece mavisi görünce bir duruyorum... ne kadar güzel iki renk!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinin de ayrı bir cazibesi var gerçekten de :)

      Sil
  2. Gelsin Trendler! :)
    pembe vazgecilmezim ama ten renginin falanda ferah görüntüsünü harbiden seviorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, o ferah duruşu ben de seviyorum :)

      Sil
  3. ben ojede bitek frech seviyordum.en fazla pastel tonlar,açık renkler.benim işime gelmiş desene bu yılın modası:)

    YanıtlaSil
  4. harikaaaa renkler
    oje demek ben demek
    renk cümbüşünü ve alışılmışın dışında renkler sürmeye başılıoyurm zaten.lacivertler morlar eflatunlar süper valla =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eflatunun renk olarak çizgisi çok özgün :)

      Sil
  5. ne güzel renkler bunlar içim açıldı. nude ojem olmadığını farkettim, hemen alıcam:)

    YanıtlaSil
  6. yazın çok güzel olucak mint yeşili ve eflatun benim favorilerim..
    http://ilyedaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinin de havası ayrı, haklısın :)

      Sil