Arama Kutusu

Yves Rocher Online Kozmetik Alışverişim

yves-rocher-online-alisverisim

Yves Rocher Online Kozmetik Alışverişim

Soldan sağa,
Organik Yulaf Duş Jeli (400 ml / 19.90 Lira)
Organik Yumuşatıcı Vücut Peelingi (150 ml / 19.92 Lira)
Organik Ferahlatıcı Duş Jeli (200 ml / 8.72 Lira)
Organik Nemlendirici Günlük Krem (50 ml / 29.52 Lira)


Yves Rocher 'in bugüne kadar, mağaza vitrinlerindeki "çok doğalız"  imajı, aldığım ürünlerin içerikleriyle pek uyuşmuyordu doğrusu. Fakat yine de, bu zamana kadar benim sevdiğim markalar arasında yer aldı.


Yeni serisi olan "Culture Bio" ile, mağazaların imajı şimdi hayat buldu. İçerikleri diğer ürünlerine nazaran çok çok daha iyi. Paraben, silikon, mineral yağ ve renklendiriciler gibi zararlılar yok. Üstelik içeriklerinin minimum %95 'i doğal. Sertifikalı olmaları da cabası.


Bu zamana kadar hep mağazalarından alışveriş yapardım fakat şu anda bulunduğum şehirde mağazaları olmadığı için, online alışverişi tercih ettim. Akşam verdiğim siparişim, ertesi gün hızlı bir şekilde kargoya verildi. Yanında gelen minik testerları ve makyaj çantasını, kardeşim çantasına atıp çıktığı için fotoğraf karesine giremediler. Aldıklarım 75 Lira'nın üzerinde olduğu için, kargo ücretsizdi. Tek eksik gördüğüm taraf taksitli satışlarının olmayışı. Umarım ileride gerçekleşir.


Ürünleri kullandıkça, ayrıntılı inceleme yazılarını yazacağım. 


15 yorum:

  1. ürünlerin yorumlarını bekleriz:))
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ürün yorumlarını bekliyoruz:)
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda :) Blogunu çok seviyorum zaten <3

      Sil
  3. hepsi harika güle güle kullan çekilişime beklerim
    kelebeketkisi39.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim peri hanım :)

      Sil
  5. aldıklarını güle güle kullan canım. bende yulaflı duş jelini ve bio serisinin roll-onunu istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yulaflı duş jelinin kokusu bir harika, kır çiçekleri gibi resmen :) Bio serisi de oldukça güzele benziyor, roll-onu benim de aklımda, bir sonrakine alacağım ben de :)

      Sil
  6. Bio serisi diğer ürünlerinden çok daha temiz içerikli...Roll-onu denemeyi düşünüyorum bende.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, rollon'u ben de denemeyi istiyorum, diğer siparişime ekleyeceğim, teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Yves Roche fiyatlarını yurt dışında görünce, Türkiye'de ki fiyatına oranla yarısı olduğu için insanın alası her şeyi alası geliyor. Benim favorim kesinlikle parfümler, makyaj ürünlerini nedense hiç kullanmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de makyaj ürünlerini hiç kullanmadım, parfümleri güzel ama dediğiniz gibi fiyatları biraz daha makul olsa kendisini daha alınır kılar :) Katılıyorum

      Sil
  8. hepsi birbirinden güzel ürünlerini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de seviyorum YR ürünlerini :)

      Sil