Arama Kutusu

Karışık Alışveriş + Hediyeler



Son zamanlarda yaptığım karışık alışverişler ile hediyeler.

Pastel'in yılbaşına özel çıkardığı simli ojeleri, alışveriş yaptığım parfümerinin kasa yanında görmek sevindirici oldu. En sağdaki, en sevdiğim oldu.


La Roche Posay Makyaj Temizleme Jeli'ni iyi yorumlarından dolayı öteden beri merak edip duruyordum.




YSL Touche Eclat, parasını hak eden bir ürün değil ama verdiği aydınlık görüntü ile hafif kapatıcılık yanını seviyorum. İkinci kere alışım oluyor, ara sıra alacaklarımın arasında yine hep olacağa benziyor.



Ardell kirpikler, uzun süredir severek kullandıklarım arasında yer alıyor. Eldekilerini eskitince, yenilerini almak şart oldu. Çok memnunum bu ikisinden. 


İlki, Natural serisinden 106 numara.


İkincisi, yine Natural serisinden Demi Pixies. 



Tabii ki kirpikler alınınca, dünyanın en iyi takma kirpik yapıştırıcısı olan Duo alınmadan olmazdı. Siyahından çok memnunum. 


Goldwell'in hacimlendirici köpüğünden çok memnunumdum. İstanbul'dan gelen arkadaşımla beraber yenilendiği için mutluyum. Diğer ürün ise, arkadaşımın hediyesi. Kuru saça uygulanan lifli bir şekillendiriciymiş, çok memnunmuş. Merak ettim şimdiden, kullanıp göreceğim.


Nivea 'nın tek sevdiğim ürünü, bu minik el sabunları.
Aldığım ürünlerin inceleme yazıları, yakında blogta yer alıyor olacak..


12 yorum:

  1. Ardell'in şu Pixies kirpikleri ne tatlı görünüyor! Canım çekti!

    Bu arada, Nivea'nın bu sabunlarını ben de eşim de çok seviyoruz! Daha önce Sea Minerals'ı kullanmıştık, şimdi Aloe'lisini deniyoruz. Hem güzel temizliyor hem de yumuşacık yapıyor elleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnunum kirpikten :)
      Nivea'nın sabunları dediğin gibi yumuşacık yapıyor, ben de severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. Miskin Kek, Duo Türkiye'de satılıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac ve Inglot mağazalarında, arada da markafoni, limango tarzı sitelerde satılıyor sürekli

      Sil
    2. Teşekkür ederim, güle güle kullan cicilerini :)

      Sil
  3. hepsi de çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Adsız4/2/13

    güle güle kullan canım çok güzel ürünler almışsın
    -semra-

    YanıtlaSil
  5. Gizem12/2/13

    Ardell kirpikler nerede satılıyor? Hiç görmedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limango,markafoni gibi sitelerde sık sık satıldığı gibi, Lilakutu.com'da daimi satılıyor.

      Sil