Arama Kutusu

Inglot Asetonsuz Oje Çıkarıcı



Şu ana kadar kullandığım en iyi asetonsuz oje çıkarıcı. Asetonun zararlarından endişe duyduğumda, asetonsuz oje çıkarıcılara merak sardığım zaman, yaptığım Inglot alışverişinde edinmiştim bu ürünü. Astonsuz oje çıkarıcı ürünlerde görülen ağır koku ve tahriş edici etkisi yok. Şurada tanıttığım Honeybee Gardens'a göre daha az yağlı yapısı olsa da, normal asetonlara kıyasla yağlıca bir ürün. Bu anlamda pratiklik fazla sağlayamıyor bu ürünler ancak yağların besleyici yanı ile uzun vadede tırnakların sararmaması, zarar görmemesi anlamında yaptığı iyilik fark ediliyor. 100 ml'lik boyutu, 18 Lira ama şu andaki indirimle yarı fiyatı. Inlgot mağazalarında hâla bulabiliyorsanız, edinip denemenizi öneririm.


- Asetonsuz Oje Çıkarıcının İçeriği -

4 yorum:

  1. Asetonsuz yaprak şeklindeki kağıdımsı oje çıkarıcılardan denemiş miydin ?Markası Nob muydu neydi şimdi bilemedim..
    Onlardan da iyi midir sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sevgili kozmetikdeneyimleri'nin hediye çekilişiyle birlikte gelmişti, ama henüz açıp kullanmadığım için bir kıyaslama yapamıyorum, fakat bu ürün şimdiye kadar kullandıklarımdan daha iyi bir kalitede olduğunu söyleyebilirim

      Sil
  2. Bende aldım bu oje çıkarıcıdan ama benimki inanılmaz kötü kokuyor. Bozuk mu acaba diye düşündüm şimdi.Öyle ki ben kullanamadım kokusu yüzünden:(

    www.seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatsız edici yoğunlukta değil kokusu, hatta portakal kokusu gibi bir turunç koku da var

      Sil