Online Eczane Alışverişim : DermoEczanem.Com

dermoeczanem-com-alisveris-yapanlar


dermoeczanem-com-alisveris-yapanlar

DermoEczanem Online Alışverişim



DermoEczanem, özellikle benim gibi dermokozmetik ürünlere düşkün olan ve onlarca markayı bir arada bulmak isteyenlere göre bir online eczane sitesi. 

Ürünler orjinal, aynı zamanda dermokozmetik markaların resmi bayilerinden birisi. 


Kategorilendirilmiş ürünlere ihtiyacınıza ve isteğine göre bakınabilirsiniz. Mesela benim gezinmekten en keyif aldıklarım ; Makyaj Ürünleri, Cilt BakımıSaç Bakımı, Vücut Bakımı ve Parfümler. Bunlardan hariç, Anne Ürünleri 'nde annelere yönelik pek çok ürün var. Leke kremleri, çatlak önleyici kremler, göğüs sıkılaştırıcı jeller... 

DermoEzcanem Com 'dan alışveriş yapmak güvenilir mi?

Online sitelerde en önemli kriter güvenlik sertifikalarıdır. Alışverişinizi bu güvenceyle yapmanızı öneririm. Evet,  siteye güvenebilirsiniz, SSL sertifikasına (128 bit) sahip.

Üstelik, müşteri odaklı çalışan bir firma. Son derece yardımcı, bilgili ve ilgili bir müşteri hizmetleri var. Gönül rahatlığıyla alışveriş edebileceğiniz sitelerin arasına ekleyin derim. Tavsiye ederim.


Ürünler için daha detaylı yazıları yakında blog sayfamda yer alıyor olacak...


8 yorum:

  1. canım avene aluminyumsuz deodratını kullandın mı sence nasıldır ürünlerin cok güzelmiş bu arada güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hayır kullanmadım ama alüminyumlu değilse kullanabilirsiniz bence, hem Avene iyi bir markadır, sorun olacağını sanmıyorum :)

      Sil
  2. Physicians Formüla Ürünleri gerçekten çok uygun aklıma yazdım bir ara alışveriş yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneririm :) Çok ilgililer

      Sil
  3. Siteye bakındım biras bazı ürünleR gerçektende uygunmu$$ güle güle kullan =)

    YanıtlaSil