Arama Kutusu

Doğacı Kayısı Sabunu



"Sabun bazından hariç renklendirici, serleştirici, köpürtücü ve koruyucu kimyasallar kesinlikle kullanılmamaktadır" diye beyan eden Doğacı kayısı özlü sabunun ne derece doğru olduğunu bilemiyorum, çünkü ambalajını farkında olmadan yırtıp atmışım. Cildime sabun önceden kullanmazken, son zamanlarda kullanır oldum. Kiss My Face sabunlarını kullanmaya başlayıp sevmemle birlikte oldu başlangıcım.


Doğacı kayısı sabununu, birkaç kere cildim için kullandım, ama fazla sevemedim. Verdiği yumuşaklık orta düzeydi. Market raflarında satılan yüz sabunlarına göre daha iyi ama harika özellikte etkili değil. 150 gram ve fiyatı satıldığı yere göre 4.5 Lira ile 5 Lira arasında değişiyor. Fena bulmasam da bir daha alabileceğim etki bırakmadı bende.


Sabun cilde zarar verir mi?

Nasıl kullandığınıza bağlı. Ilıktan soğuya dönük su ile kullanımda cilde zarar vermez, ama sıcak suyla kullandığınızda ciltte çöküntü halinde kalabilir. Sabunun içeriği de bu anlamda önemli. Özellikle besleyici yağlarla donatılmış bir sabun, cilde kurutma etkisi vermez. Fakat kullanılan bitkisel yağın, cildinizin alerjik olup olmadığını test etmenizi öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder