Arama Kutusu

Doa Kozmetik ile Online Kozmetik Alışverişim

doa-kozmetik-urunleri-kullananlar


doa-kozmetik-urunleri-kullananlar

Doa Kozmetik Online Kozmetik Alışverişim

Doa Kozmetik, geçtiğimiz hafta Sevgililer Günü'nden bir gün sonra, 15 Şubat'a özel %50 indirim kampanyası gerçekleştirdi. Hali hazırda uygun fiyatlı ürünlerin üstüne yapılan indirim sayesinde, bütün bu aldıklarım 24 Lira tuttu. Ücretsiz kargo olması diğer sevdiğim yanı. Diğer alışverişime nazaran, daha geç ulaşsa ve kargo takip numarası da henüz maille bildirilmese de, alışverişte bir sorun yaşamadım.

Yazıları yakında yer alıyor olacak...

GÜNCELLEME: Ürünleri kullandıkça beğenmedim ve Doa Kozmetik Şikayetim Para İadesi yazımı da okumalısınız.





200 gr'lık ambalajlarda saf kil,
Sülfatsız Şampuan ve Saç Kremi
Sabunlar
Hindistan Cevizi Yağı

6 yorum:

  1. güle güle kullan:)o kadar çok kili napcaksın merak ettim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kil canavarıyım :) yıllardır cildim için peeling şeklinde kullanıyorum, ara ara vücut peelingi ve saçları daha hacimli göstermek için duşta uçlarına kullanıyorum :)

      Sil
  2. killeri nasıl kullanıyorsun? suda eriyor vs. mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, suda eriyorlar. Küçük parçalar haline getirip çamurumsu bir kıvam elde ediyor ve o şekilde kullanıyorum. Parçalı olanlar, toz killere göre daha kullanışsız ama bilgisine güvendiğim bir aktarcı, bana bunların çok daha doğal olduklarını söylemişti

      Sil
  3. güle güle kullan canım. yorumlarını bekliyorum. 8 martta da kampanya yapacaklarmış bende onu bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Böyle indirimler yaptığını bilmiyordum, ilk defa denk geldi, 8 martta tüm markalardan yüksek coşku bekliyoruz :)

      Sil