Arama Kutusu

Doa Kozmetik Gül Suyu



Yüzyıllar boyunca gül suyu, güzelliğin bir parçası olmuştur. Bugün de pek çok güzellik uzmanı, doğal gül suyunu cilt temizliğinde ve bakımında öneriyor. Antioksidanlar açısından zenginliği ile cilt dostu olmasının yanında, yatıştırıcı özelliği ile de cilde ferahlık hissi sağlıyor. Kozmetiksel üretilen toniklerin aksine, cildin yağ dengesini aşındırmadan cildin sıkılaşmasına katkı sağlıyor oluşu nedeni ile uzun zamandır cilt bakımında eksik etmediklerim arasında yer alıyor. En çok da, gün sonunda arındırdığım temiz cildimi uykuya teslim etmeden evvel kullanıyorum.


Doa Kozmetik 'ten yaptığım şurada bahsettiğim alışverişimde edindiğim gül suyu, hem uygun fiyatlı hem de %100 saf. Hafif kokusu da benim hoşuma gidiyor. Güncelleme : Kullandıkça cildimde ufak sivilceler yaptığı için kullanmayı bıraktım. Kendime Not ; "Rosense markasından daha memnunsun, yeni maceralar niye arıyorsun?"


4 yorum:

  1. doa kozmetiği çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığım ürünlerden memnun kaldım, umarım kaliteleri değişmez bir gün :)

      Sil
  2. Benimde uzun süredir kullandığım birşey cilldim cidden güzelleşti temizlendi.Bende geçrek gül suyu kullanıyorum gözümede sıkıyorum temizlenmesini sağlıyor doktorum tavsiye etmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cilt için toniklerden çok daha artı yan sağlıyor, hele ki uzun kullanımda. Göze kullanımını bilmiyordum, teşekkür ederim bilgilendirme için :)

      Sil