Arama Kutusu

China Glaze ve Soaphia Online Alışverişim

Limango ile Oline Alışverişim
China Glaze Oje ve Soaphia Bakım Ürünleri Alışverişim


China Glaze Online Oje Alisverisi
 ( Soldan Sağa : Peachy Keen, Snow Globe, Swanky Silk )



soaphia urunleri online alisverisi
Sol üstteki ikililer, Doğal Deniz Süngeri
Sol alttaki ikililer, Ponza Doğal El Yapımı Sabun ve Kayısı&Bal Doğal El Yapımı Sabun
Sağdaki, Çilek&Yoğurt Doğal El Yapımı Duş Jeli




Geçtiğimiz hafta, Limango 'nun Sevgililer Gününe Özel kampanyasında pek çok kozmetik markası yer alıyordu. Ben de ne zamandır sahip olmak istediğim 3 China Glaze ojesini ve ürünlerini merak ettiğim Soaphia güzelliklerini görünce, alışverişimi gerçekleştirdim.

Özellikle duş jelinin kokusu, beklemediğim kadar harika kokuyor. Bir an evvel kullanmak için sabırsızlanıyorum. Doğal Deniz Süngeri ise, ilk defa kullanacağım bir ürün olacak. Methini duyduğum bu tarz doğal süngerlerin işlevinin ne derece olduğunu kullandıkça değerlendireceğim. Peeling etkili, el yapımı doğal ponza taşlı sabun ise diğer merak ettiğim ürün.


Yazıları yakında blogda.

6 yorum:

  1. China Glaze'in renkleri çok hoşmuş ama ben Soaphia'nın duş jeli kokusunu gerçekten merak ettim doğrusu..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıkça yarattığı etkilerle birlikte yazacağım :)

      Sil
  2. Soaphia duş jelini çok merak ettim, içeriği doğal mı, kokusu kalıcı mi, kullanınca yazar misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği çok iyi gözüküyor, kullanır kullanmaz etkilerini değerlendirip paylaşacağım :)

      Sil
  3. china glaze bir daha limangoda çıkar mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıklıkla görüyorum :)

      Sil