Arama Kutusu

ÇANTA KAHRAMANLARI #5 / Mr. P Kablo Tutucu



Çanta kahramanları = Çantamın olmazsa olmazları + Günümün kurtarıcısı.



Müziksever bünyelerin çantalarındaki karışıklığa neden olan kulaklıkların özgürlüğüne son veren kablo tutuculardan bu sefer Mr. P çanta kahramanım oluyor. Ben kendisiyle kurduğum samimiyetten ötürü, Mr.P değil de "kablo adam" şekliyle hitap ediyorum. Hem şeker, hem işinde başarılı. Kablo adamlar benim çantamın kahramanları. Aksesuar satan mağazalardan bulabilirsiniz.

8 yorum:

  1. çok güzel ve kullanışlıymış.

    YanıtlaSil
  2. Çok şekermiş bu kablo adam
    fazla sıkma kabloyu da boğulmasın yazık :)

    YanıtlaSil
  3. Bana da lazım :) Çantada kulaklık taşımak zor zanaat:))

    www.seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kablo karışıklığı işkence resmen

      Sil
  4. Bende balık kılçığı olanı var sarıyorum kılçıklara nihohaha :D Çok kullanışlı gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bende de var, dönüşümlü kullanıyorum :) Kullanışlılar kesinlikle

      Sil