Arama Kutusu

Büyük Kış Hediye Çekilişimin Sonucu

blog-hediye-cekilisleri


Merhaba

Çekilişime beklentilerimin üzerinde katılım olduğu için çok mutluyum. Öyle güzel yorum yazanlar oldu ki, okurken hep tebessüm ettim. Tüm katılanlara tek tek teşekkürler.

Çekilişe birden fazla katılanları eledim. Ve en önemlisi de, hiçbir şart koymadığım halde "Şartları tamamladım..." ile başlayanları, çekilişe dahil etmedim. Çünkü konuyu okunmadan ezbere katılımcılar olduğu belliydi.

En sık sorulan sorulardan birisi de, "yorumumu bulamıyorum" oldu. Gelen yorumların her birini onayladım. Ancak çok fazla yorum geldiği için, blogspot hepsini tek bir sayfada göstermiyor. Bunun için ise, sayfanın en altında bulunan "Daha Fazlasını Yükle" linkine tıklayarak kalan yorumlar görülebilir.

Duyurularla birlikte toplam 1564 katılım hakkı arasından  Random sitesinden şanslı kişiyi belirledim. Çıkan 379 numara ile Kozmetik Perisi hediyelerimi kazanan isim oldu. 


blog-hediye-cekilisleri
Kendisini tebrik ediyorum. Hediyelerimi tek tek özenli bir şekilde paketledim. Umarım sorunsuzca eline ulaşır.




25 yorum:

  1. Kazananı tebrik ederiiim :))) Sana da geçmiş olsun, çoook katılım olmuş, ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. ben gerçekten üzüldüm amaa yaaa şartsız,ıvırsız zıvırsız samimi çekilişiniziiiiii kazanmak isterdimmmm.bir dahakine inşallahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Burçin, inşallah başka bir çekilişi de sen kazanırsın, bu tarz çekilişleri devamlı yapmayı isterim :) Şart olmadan

      Sil
  3. tühh :( çok yaklaşmışım. tebrik ederim kazananı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir dahakine :) Sevgiler

      Sil
  4. Oleyy ilk kazandığım çekiliş:)) çok sevindim teşk.ler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Şimdiden güle güle kullan, bu hafta içinde yolluyorum
      Sevgiler

      Sil
  5. ssona kalan dona kalırrr:) tebrikler şanslı kişiyee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Başka hediye çekişleri de düzenleyeceğim yakında, umarım bir dahakine şanslı isimlerden olursunuz :)

      Sil
  6. reyhan sevim11/2/13

    Kazanan arkadaşı tebrik ederim.Güle güle kullansın hediyelerini...Bi kerede şans bana gülse:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demeyin öyle, umarım daha da güzelleri sizin olur, sevgiler :)

      Sil
  7. Gizem Aksoy11/2/13

    bana çıkmadı bu yüzden çok üzgünüm :(( çok güzel bi çekilişti gönlüne sağlık senin.
    çıkan arkadaşa tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah başka bir çekilişte de şanslı siz olursunuz, teşekkür ederim ilginiz için :)
      Sevgiler

      Sil
  8. kazanını gerçekten tebrik ediyorum çok güzel hediyelerdi. miskinkekcik yine böyle güzel çekilişler yaparda biz yine katılır şansımızı deneriz umarıM :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım :) desteğin için teşekkür ederim

      Sil
  9. nie hep çekilişler başka bloglara çıkar :( sakın üstüne alınma bi izleyici olarak gördüğüm bişey mutlaka bi bloggera çıkıyor bu hediyeler. tabikide blogu olmayan izleyicilerede çıkanlar vardır ama ne zaman kazananlara baksam bunu görür oldum son zamanlarda. umarım bi çekiliş daha düzenlersin çıkan arkadaşıda tebrik ediyorum sevgililer günü öncesi süper bi paket olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Simge, daha önceki hediye çekilişlerimde sadece twitter hesabı olanlara da çıkmıştı. Şans :) Umarım bir dahakine şans senden yana olur, sevgiler

      Sil
  10. bursa11/2/13

    şansımza küselim napalım :)sabırsızlıkla beklediğim bi çekilişti şartsız yaparak bizlerede fırsat verdin.kazanan iyi günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, keşke elimde olsa her katılana hediye verebilsem :)) Umarım başka sefere

      Sil
  11. alttaki benim galiba ya :( bu kadar şanssızlık olmaz yani :( çok üzüldüüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah başka sefere :)

      Sil
  12. Bu güzel hediyeleri kaçırdığıma üzülmemi bir yana atarsaak kazanan arkadaş için sevindim. güle güle kullanır umarım :) Ayreten gerçekten çok cömertçe hediyelerdi tekrardan teşekkür edeyim herkes adına kazanamasam da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlı yorumuna :)

      Sil
  13. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil