Arama Kutusu

Britney Spears Curious Fantasy Parfüm Yorumu

parfum,parfum yorumlari,parfüm,britney spears parfumleri

Britney Spears Curious Fantasy Parfüm Yorumu



27. yaş gününde piyasaya sunduğu Circus albümü ile büyük başarı sağlayan Britney Spears, müzik ile kokuları buluşturmuş oldu ve parfümlerinden birine aynı ismi verdi. Circus Fantasy, kıtalar arası üne kavuşan Fantasy serisinin de 4. üyesi olarak koku dünyasında yerini alıyor. Benim içinse, Fantasy ailesi içinde (rakipsiz) en sevdiğim.

Ahududu kokusunu hiçbir parfümde bu kadar net almamıştım. Hem taze, hem sevimli bir tatlılık kokusu beraberinde geliyor ardından. Başlangıcındaki kayısı ve ahududu uyumu, kelimenin tam anlamıyla iştah açtırıcı. Bu denli tatlılığı dengeleyen ise üç çiçeğin ferahlık notasının birleşimi ; nilüfer, şakayık (peony) ve orkide. Taze meyvelere doymak bilmeyen Circus Fantasy, şeker ve vanilyanın karamelize halini yumuşak misk notasının eşliği ile tende bırakarak uçup gidiyor. Aslında, derin ve özellikli bir parfüm değil. Tüm ünlüler parfümlerinde (celebrity fragrances) aşina olduğumuz bir durum bu. Ancak, böyle parfümlerde derinlik arayana, yolunu şaşırmış bir gezgin burun demek yanlış olmaz herhalde.


B.S parfümlerini fena bulmuyorum, özel kokular olmasa da tatlı ve hoş kokmak isteyenlere günlük kullanım için alternatif en azından. Üstelik Circus, son derece kalıcı da. Uzun saatlerin sonunda bile hala "ben burdayım, kaybolmadım teninde" diye varlığını hatırlatacak kadar cömert. İlgi çekmeyi de seviyor laf aramızda. Ne zaman kullansam, hangi parfüm olduğunu soran/merak eden insanlar hatrı sayılır nicelikte.


parfum,parfum yorumlari,parfüm,britney spears parfumleri


Yurt dışında Marc Jacobs Dot ve Cacharel Amour Amour parfümlerinin sosyete pazar hali diyorlar, biraz daha kalitesiz koku sınıfında ama cüzdan dostu. Hoş, bizim ülkede oldukça pahalıya satılmakta olduğundan, bu "dupe" olayı bizim harcımız olamıyor.


Meyveli ama şekerin çürük etkisini oluşturacak kadar bulandırmayan kokular sizi cezbediyorsa, lezzetli kokuların açtığı iştaha karşı gelemiyorsanız, o halde gündelik kullanılabilecek parfümler sıralamasında yerini kimselere veremediğim flörtöz kokusuyla ruhu sarışınlara iyi gelen Circus Fantasy parfümünü öneririm.


Britney Spears Curious Fantasy Parfum Yorumu


10 yorum:

  1. Gizem19/2/13

    Google fiyatïnı arattım, bulamadım. Fiyatı ne kadar? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 150 Liradan başlıyor Türkiye'de, o kadarını hak etmiyor ama

      Sil
    2. not: Misspera.com'da 95 liraymış en büyük boyu, en uygunu bu gibi

      Sil
  2. Allahım diyorum bır koku bu kadar mı güzel ve iştah açıcı bir şekilde anlatılır. Hayatımda bu parfümü hiç denemedim hatta koklamadım bile merak edip yani aklıma bile gelmedi ama bu yazıdan sonra yarın gidip direk alasım var ne diyim harika bir yazı harika bir anlatım ;)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah teşekkür ederim :) Çok şekersiniz

      Sil
  3. Meraba :) Ben daha önce hiç bir Britney Spears parfümü koklamamış biri olarak size bir şey sormak istiyorum. Britney'nin parfümlerinin görünüşleri beni acayip cezbetti resmen hayran kaldım. Koklamadan almak zorundayım ve parfümlerden eleye eleye Circus Fantasy ile Klasik Fantasy arasında kaldım. Sizde ikisini kullanmışsınız. Bu iki parfümden hangisini daha çok beğendiniz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Hem Britney Fantsy hem Britney Curious Fantasy parfümlerini kullanmış biri olarak diyebilirim ki, benim favori parfümüm Curious Fantasy. Günlük parfüm olarak çok ideal, Fantasy'den daha başarılı, daha boğmuyor. Meyveli hoş kokulu. Ben Curious Fantasy'i öneririm ama tabii ki zevkinizi tam olarak bilemiyorum :)

      Sil
    2. Peki çok teşekkür ederim. :) Sizin zevkinize güvendiğim için sordum sağ olun.:)

      Sil
    3. Rica ederim :)

      Sil