Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #28

bitenler+kulubu


Kullanıp bitirdiğim ürünleri bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü'nün 28.seferki konuklarının hepsi, bir daha alacaklarımın arasına giremedi.




1) Watsons Çilekli Duş Jeli : Arındırma özelliğini sevmedim, kokusunu da fazla yapay bulduğum bir duş jeli idi. Bir daha da almam. Yazısı şurada.


2) Listerine - Ağız Bakım Suyu : Nane aromalı hafif tat dese de, kullandığım en keskin ağız bakım ürünüydü. Bu kadar keskin bir tat bırakan bir ürün daha asla almam.


3) Maybelline Line Definer Likit Eyeliner : Maybelline ürünlerini sevsem de arada sevmediklerim çıkabiliyor. İşte bu likit yapılı keçe uçlu eyeliner da onlardan birisi oldu. Bu eyelinerı hem pahalı buluyorum, hem de istediğim renk yoğunluğunu veremiyor. Keçe uçlu olması artı pratiklik sağlasa da, sevgimi kazanamadığı için bir daha almam.


Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


4 yorum:

  1. Listerine! Seyehat boyunu almıştım ben de ve ilk kullanımdan sonra elime dahi almadım,aşırı rahatsız etti beni de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, çok rahatsız edici :/

      Sil
  2. Rimel, eyeliner, şampuan ve duş jeli dışında bir ürünbitirebilmiş bir insan değilim pek.Özellikle makyaj malzemeleri konusunda..Darısı başıma diyorum :)Bu arada çekilişim var beklerim herkesi :)

    http://beyazkedivekozmetik.blogspot.com/2013/02/ve-cekilisim-baslyor.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde benim de bitirdiklerim o saydıklarından oluşuyor :)

      Sil