Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #27

bitenler+kulubu

Kullanıp bitirdiğim ürünleri bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü'nün 27.seferki konukları ;



1) Aquolina - Pink Sugar Shower Gel : Kokusu kalıcı ve simli bir duş jeli idi. Fakat arındırması pek hoşuma gitmedi. Nereden aldığımı ve hakkında daha fazla bilgi için, burayı tıklayabilirsiniz.


2) Kiss My Face Anti-Stress Shower Gel : Orman kokulu duş jeli, 1 yıldan fazla süredir bizimleydi. Nihayet bitti, bazen sevip bazen fazla yoğun bulduğum için benimle ilişkisi çelişkili geçse de özellikle ev halkı tarafından fazlaca sevildi. Daha da detaylı anlatımım şurada mevcut.


3) Aquolina - Wild Strawberry Duş Jeli : Yine bir duş jeli ve yine markası Aquolina. Peş peşe bitmesinin nedeni, yarıdan az kalmalarının aynı ana tekabül etmesinin ortaklığı. Bu duş jeli, bir önceki Aquolina 'dan daha farklı kokuya sahipti. İsminde geçen çilek kokusundan ziyade bana hatırlattığı, çocukluğumdaki Arı Maya silgilerin kokusu oldu. Yazısı şurada.


4) Watsons - Superdrug Mud Therapy : Sadece Watsons mağazalarında satılan Superdrug markalı çamur maskesi, fiyat olarak çok uygundu ama verdiği neticeyi fazla sevemedim. Bir daha almayacağım gibi, almadan önce içeriğine bakmadığım için kendime de kızmadım değil. İnceleme yazısına bakınmak istereniz de şuradan ulaşabilirsiniz.



Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.

5 yorum:

  1. çekilişime bekliyorum :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/2013/02/hediye-cekilisi-giveaway.html

    YanıtlaSil
  2. eliff11/2/13

    bi maske almak istiorum ama ne alacqıma bilmiyorum.watsonstan bahsettiqin cok iyi olms.en azindan onu almim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eliff11/2/13

      cok saoll acikcasi pahali bi sey sandım ama 8tL gorunce cok sevindim :))

      Sil
    2. Rica ederim, umarım memnun kalırsın :)

      Sil