Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #26

bitenler-kulubu

Biten kozmetik ürünlerimi bir kulüpte topladığım Bitenler Kulübü 'mün 26. seferki konukları ;



1) BeSave Duş Jeli : Ecocert & Cosmebio Sertifikalı bir duş jeli. Çok çok memnun kaldım ve şurada bahsettiğim vücut bakımı favorilerimin arasında da yerini aldı. Öneririm.


2) Wellness & Beauty - Orange & Granatapfel Body Lotion : Nefret etmesem de sevemedim bir türlü. Kokusu bulaşık deterjanı gibi bir vücut losyonuydu. Hoşlandığım tek nokta, hızlı emilime sahip olmasıydı. Şurada detaylı anlatımı mevcut.


3) L'Oreal Paris - Super Liner (Carbon Gloss) : Eyeliner sürmede beceri istemeyen ender ürünlerden birisi. Kullanımı çok rahat, yapısı ideal. Yenilenmesi şartgillerden. İnceleme yazısı şurada.


4) NYX - Round Lipgloss : Kokusunun yapaylığı dışında fena olmayan bu dudak parlatıcısının yapışkan hissini vermemesi en güzel yanıydı. Soap Opera Queen gibi harika bir isme sahip olması da cabası.



Biten ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.

4 yorum:

  1. Kesinlikle L'oreal'in eyelinerı süper.Bende sürmede çok zorluk çekiyordum,aynanın karşısında epey uğraşıyordum.Bunla tek sürüşte iyi sonuç alınıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, kullanmadan önce bu kadar iyi çıkacağını hiç ummamıştım

      Sil
  2. hehee bitsin yerine yenileri gelsin canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BeSave ve L'oreal bitmese harika olurdu :) İkisinde de çok memnundum

      Sil