Arama Kutusu

Alışveriş Fikirleri : Dekoratif Kağıt Bantlar Washi Tape

Alışveriş Fikirleri : Dekoratif Kağıt Bantlar Washi Tape
Alışveriş Fikirleri : Dekoratif Kağıt Bantlar Washi Tape



Ayrıntılar sizi cezbediyorsa, ufak dokunuşlarla bir eşyayı daha şirin ve zevkinize göre dekore etmeyi seviyorsanız, bu kağıtlar tam size göre. Washi Tapes, yani dekoratif kullanıma ideal kağıt bantların satışı Türkiye'de yeni yeni başlıyor. Bir kaç yerde ise, tanesinin 25 liradan satıldığını görünce şaşırdım. Çoğu Çin malı olmasına rağmen, dekoratif olarak hem çok şık duruyor hem de çok dayanıksız olmuyor. Online satış sitelerinde yaygın olmasa da ara ara satılmakta, mesela Scotch gibi.

Alışveriş Fikirleri : Dekoratif Kağıt Bantlar Washi Tape
Alışveriş Fikirleri : Dekoratif Kağıt Bantlar Washi Tape

Ebay ise diğer alternatif, birbirinden farklı modelleri  uygun fiyatlarda bulmak mümkün. Ben genelde Tayvan'lı satıcılardan temin ediyorum, şu ana kadar sorun yaşamadım satıcılardan yana. Kore, Çin veya İngilitere gibi pek çok ülkeden, Paypal sayesinde edinebilirsiniz. Çoğunun kargo ücreti ya çok düşük ya da hiç yok.




Dekoratif bantlarla yapacaklarınız hayallerinizle sınırlı. Ben çoğunlukla hediye paketlerken kullanıyorum. Pek çok ürüne uygulayarak ufak renk dokunuşlarıyla hayat verebilirsiniz. Arkadaşlarınızla vereceğiniz bir partide kanepe veya sandviçler üzerine küçük kürdanlara dekoratif bantlar kullanımı, diğer yaygın ve şirin hali.  Washi Tape veya Paper Masking Tape aramalarıyla binlercesine ulaşabilirsiniz.


9 yorum:

  1. Aaa ne kadar güzel çoksevdim:) ah şu yurtdışı alışverişe 5 sipariş limiti koyanları ben ne yapayım? Ben limiti doldurdum ama riske atılabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailendeki başka üyeler alabilir senin yerine, hediye babında :))

      Sil
  2. Öyle kullanışlı ki bunlar çok seviyorum <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek kullanıyorum, şirinler :)

      Sil
  3. ben de ne zamandır arıyordum bulamıyordum yazın için teşekkürler çok iyi oldu :D

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok başarılı ve keyifli bir buluş. Yaşam alanlarına adeta insanın kendi karakterinden bir imza bırakır. Küçük de olsa... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, küçük ama sevimli ayrıntılar

      Sil
  5. www.ibeking.com da çelit çeşit washi tape bulabilirsiniz❤️

    YanıtlaSil