Watsons Ballı Saç Maskesi



Gezinmesi keyifli kişisel bakım marketlerden birisi olan Watsons'ta satılan bu maske, kozmetik sever bünyelerin sayesinde bir hayli popülerleşti. Biralı saç maskesini kullanıp şurada bahsetmiştim. Bu ürünlerin kullanım kısımlarında, saçları temizledikten sonra havluyla nemini alıp, daha sonra cilanın uygulanıp bekletilmesi ve ardından durulanması tavsiye ediliyor. Ancak bu uygulama şekli, kulağa çok rererö geliyor, hele ki ben gibi miskinliğin kıskancındaysa kullanıcı. Ben, şampuandan sonra saç uçlarıma bir iki dakika bekletip ardından durulayarak kullanıyorum. 


Aman aman dehşet bir ürün değil, biralı olanda da dediğim gibi, sıradan saç kremlerinden farkı yok.Ballı olanı diğerine göre, daha iyi buluyorum. Saç kremlerinin yaptığı gibi, saçların taranmasını kolaylaştırıyor, yumuşaklık sağlıyor ve bir nebze de parlaklık veriyor. Başkaca bir faydasını görmedim. Saça mükemmel bakım yaptığı yok. Bana göre, olsa da olur olmasa da. 8 liralık fiyatı, 500 gramlık devasa boyutuna kıyasla bir hayli makul, bu yüzden denenebilir kıvamında. Kuru ve permalı saçlara özgü olduğu yazısı ambalajında yer alıyor ama saç uçlarına kullanımını yapacaksanız benim gibi, her saç tiplerine uygun yapıda olduğunu söyleyebilirim. Hatta, bana kalırsa kuru saçlara uygun bir onarıcı yapıya sahip değil. Bu amaç için edinirseniz, beklentinize karşılık vermez.


  • Share On Facebook
  • Share On Facebook
  • Tweet This Post
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Stumble This Post
  • Float This Post

16 yorum:

  1. ballı kulağa hoş geliyor yine de bira biraz enteresan. saç kremlerinden farkı yoksa boşver..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü bir ürün değil, ama çok da mühim etkili olanlardan değil fikrimce :)

      Sil
  2. Bu ürün hakkında birçok yazı okudum.5 Tane okuduysam 4'ünde bu üründen nefret ettiklerini söylediler. :) Aslında çok merak ediyorum ama elim bir türlü buna gitmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefret ettirecek bir etki uyandırmadı bana, ama elzemliği de yok, fiyatı uygun denenebilir :)

      Sil
  3. Kokusunu çok sevdim ben.
    Elseve şampuan kullanıyorum ve banyoda dahi saçım elektrikleniyor.Bir tuhaf oluyor.Bu durumu düzeltiyor bu maske.Onun dışında hiç bir faydası yok. :B

    Bende beklerim,yakında yayınlarıma başlıyoruum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet aynen dediğiniz gibi etkisi :)
      Blogunuzu takibe aldım, bol bol yazılar ve izleyiciler :)

      Sil
    2. teşekkür ederim.

      Öpücükler. :)

      Sil
  4. Mimlendiniz!:)

    http://derinksah.blogspot.com/2013/01/mimlendiniz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda :) Teşekkür ederim

      Sil
  5. Bazı saç bakım maskeleri saçları döktüğüne inanılıyor.Bunda da böyle bir sorun var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece saç uçlarına kullanıyorum, herhangi bir sorun yaşamadım. Tüm saça uygulanabilecek kalitede bir içeriğe sahip değil, o şekilde kullanımı dökmeye sebep olur

      Sil
  6. Bende biralisını kullanıyordum yeni bitti ballısını alıp almamakta kararsız kaldım şimdi hangi çeşidini tavsiye edersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün çeşitlerini kullanmadım, sadece ballısı ve biralısını kullandım. İkisi birbirinden olağanüstü farklı değildi ama ballısı daha iyi geldi benim saçlarıma, daha bir parlaklık sağladı. Ben bal derim :)

      Sil
  7. Bende ballısını kullandım ve inanılmaz memnun kaldım :)Saçımı daha önce hiç bu kadar yumuşatan bir şey olmamıştı.Pantene,elidor vb markalar zaten bu konularda iyi değiller.Çok çok sevdim ballısını tek eksik yanı ise paraben bulundurması maalesef.Yorumumu merak ediyorsanız buradan okuyabilirsiniz: http://iamagrownwoman.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu yazıyı yazalı 1 yıl oluyor :) Bitince almadım, o kadar etkisini göremedim açıkçası :/

      Elbette blog yazınıza bakınırım :)

      Sil