Arama Kutusu

Saru Organik 'ten Online Cilt Bakım Ürünleri Alışverişim

saru-organik-online-alisveris-yapanlar


saru-organik-online-alisveris-yapanlar

Saru Organik Online Cilt Bakım Alışverişim


Nemlendirici kremine vurulduğum La Clarée ile birbirimize kavuşabildik sonunda. Saru Organik 'ten yaptığım bu online alışverişimde Ecocert sertifikalı aldığım 2 üründen biri, doğal içerikli bir nemlendirici krem, diğeri ise bitkisel laktoserumlu organik duş jeli.


Yüz kremin fiyatı 94 Lira, duş jeli ise 51 Lira. Fiyatları biraz tuzluca olsa da, cildimde harikalar yaratan nemlendirici krem ve 1 litrelik devasa boyuta mis gibi organik duş jeli ile vücudumu mest etmeye değer. Gönderimleri hızlı, sorularınıza ilgili bir site. Siparişimin yanında hediye gönderilen, tam boy organik yüz maskesi ile daha bir gönlümü fethettiler diyebilirim.


Taksit imkanı da sunan Saru Organik mağazalarından gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz. Ecocert sertifikalı ürünleri keşfedip, cildine bir iyilik yapmayı isteyenlere göre.


“Korunan bir vadiden huzurlu bir şekilde akan Clarée ırmağının duru ve billur suları, dinleyenlere sadece yüksek vadilerinin vahşi güzelliğinin zenginliğini gösterir.”


12 yorum:

  1. o maske nasılmış ki o maske :)
    Onu merak ettim, bize kullandıktan sonra mutlaka yazmalısın,organik içerikli maskelere karşı büyük merakım var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda paylaşacağım. İçeriği bir harika, ben de merak ediyorum etkilerini :)

      Sil
  2. oliv'in ciltte harikalar yaratmasını biraz açabilir miyiz:) ben de göz çevrem için organik bir krem arıyordum bu markanın göz ve dudak çevresi için pürüzsüzleştirici jelini gördüm. çok güzel vaatleri var ama gerçekleştiriyor mudur acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir makyaj ürünü kullanmadan cildimin canlı ve diri görünmesini sağlıyor. Hem bol nem verirken hem de kazandırdığı canlılık, kışın nemsiz kalan ve kuruyan cildime muhteşem geldi. İçeriği çok temiz, Ecocert sertifikalı ürünler. Bana kalırsa, vaatlerini fazlasıyla yapıyor :) Denemenizi öneririm

      Sil
    2. güzel düşünceleriniz için teşekkür ederiz Miskin Kek :)
      Saru Organik ( Ayhan )

      Sil
    3. Yorum yazacak kadar ilgili ve nazik olduğunuz için ben teşekkür ederim :) Sevgiler

      Sil
  3. melda_19/1/13

    siteyide markayıda ilk defa duyuyorum duşjeli dikkatimi çekti memnunmusun nasıl bir ürün uzmanlar duşjeli konusunda uyarıyor içeriklerinden dolayı.bilgilendirebilirmisiniz daha da fazla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duş jelini, bir kere kullandım. Hem kokusu nefis, hem etkisi çok hoşuma gitti. Hatta, boyutuna göre fiyatına baktığımız da, o da uyguna geliyor. Kullandıkça, daha ayrıntılı yazısını paylaşacağım, şimdilik izlenimlerim iyi yönde :)

      Sil
  4. gül_se20/1/13

    bahsettigin krem acaba karma ciltlere uyar mı? ayrıca duş jeli nasıl kokuyor bende bir organik ürün delisiyimde merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremin tüm cilt tiplerine uygun olduğu, üzerinde yazılan kısım. Ben de karma ciltliyim, ama cildim kış zamanı (yaşadığım bölgenin de etkisiyle) fazlasıyla kuruyor, eğer yağlıya dönük karma cildiniz var ise, ağır gelebilir. Şu daha uygun olabilir,

      http://magaza.saru.com.tr/olivregul_dengeleyici_yuz_bakim_kremi_50ml/ProductDetails.aspx?ProductID=286

      Duş jelinin tatlı bir kokusu var. Boğmayan tatlılıkta, hatta ben tatlılığını karamel kokusuna benzettim, öneririm :)

      Sil
    2. gülse22/1/13

      ben bahsettiginiz duş jelini sitesinde göremedim başka bir çeşit var sanki..
      bilgiler için teş :)

      Sil
    3. Bakındığımda hala duruyor, linki şudur,

      http://magaza.saru.com.tr/bitkisel_laktoserumlu_dus_jeli/ProductDetails.aspx?ProductID=92

      Sil