Arama Kutusu

Saç bakımı için kuru yağ : Organix Light Moroccan Argan Oil



Son zamanlarda popülerleşmekten kendini alamadığımız Fas'ın Argan Yağı, bu üründe de kendisini gösteriyor. Öyle ki sıvı el sabunlarında bile,bir Argan Yağı furyasıdır gidiyor. Fas'lılar bu durumun farkında mıdır bilmem ama ben olayın arganlığında değil, kış zamanı kuruyan saç uçlarıma bakım yaparken beni uğraştırmayacak olan, her yanımı yağ içinde bırakmayan farklı bir ürün arayışımlarda tanıdım " Organix Light Moroccan Argan Oil " ismindeki bu kuru yağı. Ancak, şimdiden belirtmeliyim ki, aradığımı kısmen buldum, kısmen bulamadım. Bittiği zaman mutlaka almam gerekiyor listesinde yer alamıyor, arada sırada alınması iyigillerden sınıfına dahil ettim.

Bu yağın 3 çeşidi var. Bahsediyor olduğum, hafif formüllü olan yani "Light" olanı. Bundan hariç normal ve daha güçlü olan çeşitleri de mevcut. Ben kardeşimle ortak kullanmak için, bunu edinmekte karar kıldım. Diğerlerinin ne gibi farkları var, bir tecrübem yok. 

Saç bakımı için bazen yağlara başvuruyorsanız, yağların kullanımının ne kadar zor olduğunu bilirsiniz. Bir kere elleriniz yağ içinde kalır, ön hazırlık yapmak, hatta eldiven kullanmak, sonrasında da onu arındırmak vs. tüm bu uğraşlar için zamana ve sabra ihtiyaç duyarsınız. Netice güzel olsa da benim gibi miskinlere göre olmadığı bir gerçek. İşte bu evrede, kuru yağ arayışlara girenlere bir alternatif olabilir.

Sürdüğünüz zaman, ağırlaştırmadan daha ışıltılı ve pürüzsüz dokusuyla ihtişamlı saçlara sahip olacağınız, yağlı yapısını hissettirmeden saçlarınıza bakım yapılacağını, tüm bunların yanı sıra UV ışınları ve fön, maşa gibi ısıl işlemlerden koruyucu özelliğindeki iddialarına göre yok yok. Epeydir kullanıyor olduğum bu yağın bu denli mucize etkileri sıralanması bana biraz fazla rererörö geliyor. Evet emilmesinin hızlı olması güzel, uyguladıktan sonra saçı daha pürüzsüz ve yumuşak bırakıyor. Fakat normal bir saç serumundan daha iyi değil, tek artısı ne elleri yağ içinde bırakıyor ne de saçları.

Genelde duş sonrası saçlarım nemliyken kullanıyorum. Sadece saç uçlarıma kullanmak için aldım, saçlarımı gün içerisinde ağırlaştırmamasını sevdim. Saç diplerimde de bir iki kez kullandım, bu anlamda sorun yaşamadım. Yani sürer sürmez saçları ağırlaştırıp "beni yıka" formuna bürümüyor. Ancak bakımın mucize bir yanı olduğunu söyleyemem. Saç uçlarındaki kuruluk ve saçlardaki elektrik için kullandığım zaman, gün içerisinde işimi görecek kadar bakıyor. Şişesi kullanıcı dostu değil, biraz genişçe olan ağız kısmı ürünü fazladan kullanmanıza sebep oluyor, pompalı şişede olsaymış daha rahat kullanım sağlardı. Hoş ve hafif bir kokuya sahip. Bana, L'oreal şampuanlarındaki o tipik kokuyu anımsattı. 

Sülfat gibi zararlı içerikleri barındırmayan ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardan biri olan Organix, genel olarak sevdiğim markalar arasında yer alıyor. Ne yazık ki Türkiye'de yurt dışı paralelinde fiyatlara sahip değil. Mesela 100 ml boyutundaki bu yağ, yurt dışında 6$ iken ülkemizde 50 Liralarda seyir ediyor. 6$ etiketine göre gayet iyi performansı var, ama benim aldığım fiyat çerçevesinden bakıldığında, elzem bir ürün değil, kendisi ile "seviyorum ama arada görüşelim canım" ayarındayız.




İçindekiler (Ingredients) :

Cyclomethicone, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, C12-15 Alkyl Benzoate, Argania Spinosa Kernel (Argan) Oil, CI 47000 (Yellow 11), CI 16035 (Red 17), Parfum.

3 yorum:

  1. çekiliş yapıyorum beklerim :)=)

    YanıtlaSil
  2. Adsız12/7/14

    moroccan argan penetration oil olanini deneyin banyodan snra islak saca baya guzel benim sacim yanikti resmen yeniden canlandi turkiyede cok pahali ebaydan soylemenizi oneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim not aldım önerinizi :) Türkiye'de çok pahalı ama likit ürünler özellikle alınmıyor, o riske giremiyorum doğrusu o yüzden gözümü karartıp Türkiye'den alıyorum, ben de çok isterdim fiyatları daha uygun olsun, çünkü gerçekten yurt dışı fiyatına oranla bir hayli yüksek :(

      Sil