Arama Kutusu

Zümrüt Yeşili Göz Kalemi



Prestige Cosmetics 'e ait Marble, yeşil göz kalemlerine takıntılı olduğum zaman edindiklerim arasında yer alıyor. Epey bir süredir benimle, neredeyse bitti bitecek vaziyete bürünmüş durumda.



Zümrüt yeşil rengi tam aradığım ton olup sevgimi kazanmış olmasına rağmen, kullanışlığı açısından aynı oranda memnun kalamadım. Kuru göz kapaklarını benden daha çok mutlu edeceği aşikar ama benim gibi akan göz kalemlerinden muzdarip iseniz, bunun da onlardan biri olduğunu tecrübe edeceksiniz. Far bazı, kapatıcı vs ile yerli yerinde durma sorununu kısmen çare bulsam da, bu yöntemlerle dahi geçerli not almasını sağlamıyor. Ama renk verişi gayet iyi, yumuşak sürümlü ve kuru göz kapaklarını mutlu edecek kıvamda.

İçeriğinde Carmine bulunuyor : Hydrogenated Palm Kernel Glycerides, Behenyl Alcohol, Hydrogenated Palm Glycerides, Mica, Isopropyl Myristate, Talc, Stearalkonium Hectorite, Propylene Carbonate, Methylparaben, Propylparaben, BHT. May Contain[+/-]: Mica CI 77019, Titanium Dioxide CI 77891, Iron Oxides CI 77491/CI 77492/CI 77499, Ultramarines CI 77007, Carmine CI 75470, Ferric Ferrocyanide CI 77510, Chromium Oxide Greens CI 77288, Chromium Hydroxide Green CI 77289, Manganese Violet CI 77742, Bismuth Oxychloride CI 77163.

4 yorum:

  1. renk tonu süpermiş ben tam bu renkte far arıyorum, çok güzel bir yeşil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nyx Hunter Green farı ile bu kalemin rengi, birbirine çok uyumlu bu arada. Far için önerebilirim

      Sil
  2. Adsız23/7/13

    ben bu kalemden arıyorum ancak bulamıyorum ,yardımcı olabilir misinzi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satışı yaygın olan bir marka değil, küçük parfümeri dükkanlarında zaman zaman Prestige ve Gosh kozmetik ürünleri yer alıyor, gezinerek keşfedebilirsiniz sadece

      Sil