Arama Kutusu

OPI - Suzi Says Feng Shui





Feng Shui enerjisini, Suzi sayesinde tırnaklarıma geçiriyor ve kötü enerjimi temizliyorum. Pozitif akımın varsayılan enerji sirkülasyonlarına ilgili değilim, ama Suzi dediyse bir bildiği vardır. Çin öğretilerinde mavi renk kariyer ile ilişkilendirilmiş.
Demek ki Suzi 'nin dikkat çekmek istediği husus burası.

OPI , ojelerde isim konusunda eğlenceli markalardan birisi.  Ama ben sadece ojelerinin isimlerini değil, yapılarını da çok seviyorum. Çoğu ojesi, ilk katta opaklık vermiyor ancak ojelerin incecik yapıları sayesinde, opaklığını verdiği 2 katta asla kalın durmuyor. Bir diğer sevdiğim yanı ise, üst cila (top coat) olmadan da parlak durması ve kuruma süresinin kısalığı. 

(2 Kat sürülmüş halinde . Base Coat/Top Coat Yok)

Suzi Says Feng Shui, orta tonlu bir mavi. Belki bir nebze ortanın koyusu denebilir. Yapısı kremsi , sürümü kolay. Hong Kong koleksiyonuna ait ojelerden birisi. Mavi tonları ojelerde pek sevmesem de, bu oje ismine şirinliğine çeken bir enerji depolayıcı yanı var.



OPI ojelerini, online bazı sitelerde ve Sephora Mağazaları'ndan bulabilirsiniz.


4 yorum:

  1. Mavi oje diye önyargıyla yaklaşmıştım; ama renk gerçekten güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de biraz ön yargılıyım bu tonlara :)

      Sil
  2. Güzelmiş hemen denenmeliii :)

    YanıtlaSil