Arama Kutusu

Mudo ile Online Alışveriş

mudo online alisverisim

mudo online alisverisim


Mudo Online Alışverişim

Mudo 'nun mağazalarından alışveriş yapmayı sevdiğim kadar, online sitesi de sık sık göz attıklarımdan birisi. Daha önceden yaptığım alışverişlerden en ufak bir sorun yaşamamıştım. Yeni yılda da kargo ücretsiz kampanyası ile birlikte termos mugların da indirime girdiğini görünce, minik bir alışveriş yaptım. 



Kışı sevmeyen bir insanım. Hatta diyebilirim ki atkı, eldiven ve şapkalar hatrına içimdeki kış nefreti hafifliyor. Mudo 'nun şapkaları fena tatlı. Ponponlu ekru yün şapkayı da termos mug yanına ekledim. Siparişime hediye olarak, Perwoll siyah sihir gönderilmiş, şaşırdım. Sanırım hediyeli kampanyasına denk geldim.


Eski alışverişlerime nazaran, kargo kolisini küçültmüşler. Bu benim açımdan iyi oldu. Çünkü ufak boyutlu ürünler bile koskocaman kargoda geliyordu. Sımsıkı paketlemeleri ve hızlı göndermeleri sevdiğim yanları. Ee ürünler de kaliteli olup, fiyatları da uygun olunca, tadından yenmez bir alışveriş olmuş oluyor.


Öneririm.

8 yorum:

  1. Bende bayılıyorum Mudo ya(İyikiiii varsın mudo.com.tr ..........). Aldıklarını güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim, evet iyi var :)

      Sil
  2. benim son 2 senedir favorim mudo :D online alışverişi daha keyifli oluyor bence de bana da yollamışlardı siyah sihir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, benim de favorim. İşlerinde çok iyiler, iyi olmayanlar bir zahmet örnek alsın Mudo'yu :)

      Sil
  3. Şapkaya bayıldım! çok şık güzel gözüküyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, şık duruşu takınca şirinlikle birleşiyor :)

      Sil
  4. Güzel günlerde kullanın çok cici aldıklarınız.Bende yılbaşından önce alışveriş yapmak istedim ama ne yazıkki bir ay boyunca uğraşmama yazışmama rağmen site hep hata verdim,daha sonra site düzeldi dediler girdiğimde istediğim btün ürünler tükenmişti :( hüsran oldu bana yani. Bir çekiliş düzenliyorum eğer bakmak istersen (: mutlu günler http://sherfinka.blogspot.com/2012/12/cekilisim-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım sitenin daha güzel bir fırsatına denk gelirsiniz

      Sil