Arama Kutusu

Maybelline - Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner (01 Intense Black)



Bobbi Brown jel eyelinerlarına dupe (uygun fiyatlı alternatifi) olarak gösterilen Maybelline 'nin bu jel eyelinerı, ne zamandır yabancı bloglar ve forumlarda övgüsünü duyup, almayı istediklerimden biri olarak alışveriş listemde yerini alıyordu. Şurada bahsettiğim alışverişimle birlikte edinmiş oldum.

Yağlı göz çevresine sahip bir insan olarak, akmayan ürün bulmak zordur. Maybelline jel eyeliner, tüm övgüleri hak eden, ismi gibi uzun süre kalıcı bir eyeliner olduğu için iyi ki sahip olmuşum dediklerimin arasına girdi.


Paketin içerisinde bir eyeliner fırçası ile beraberinde geliyor. Fırçası, incecik eyeliner çekmeye pek müsait olmasa da, fena olmayan iş görürlükte. Hatta bu tarz ürünlerde ilave edilen fırçaların ne kadar basit yapıda olduğu göz önüne alınırsa, gayet iyi denilebilir.

Jel eyeliner 'ın yapısı, yumuşacık. Bendeki 01 numaralı olan Intense Black. Renk verişi harika. Tek bir hamlede, rengini net bir şekilde verebiliyor. Üst üste sürmek zorunda bırakmıyor.


Sabah saatlerinde sürdüğüm eyeliner, akşam saatlerine kadar sorunsuzca kalabildi. Ki bu kadar kalıcı olması, bende nadir bir durum. Göz makyaj çıkarıcısı ile kolaycacık çıkmadı. Bu sıralar kullandığım Biotherm 'in yağ fazlı temizleyicisi ile rahata erdim. Fakat belirtmekte fayda gördüğüm bir nokta, alt kirpik diplerine sürüldüğünde (Mac Fluidline gibi) herhangi bir zarar görmesem de, fazla dayanıklı olmadığını, gün içerisinde akma yaptığını gördüm. Belki, kuru göz çevresine sahipseniz, bu durum sizde yaşanmayabilir, bilemiyorum. Ancak yağlı göz kapaklarıma rağmen, üstte herhangi bir problemle karşılaşmadım. Sürümü kolay, renk verişi bir harika ve akma yapmaması ile gönlümü kazanan ürünlerden biri oldu. Benim aldığım fiyat 25 lira idi. Kalıcı bir eyeliner arıyorsanız, kesinlikle tavsiye ederim.

20 yorum:

  1. Şu an Gratis ve Watsons'da Maybelline göz ürünlerinde %30 indirim var. Fiyatı 17 TL civarına geliyor :) Keisnlikle koşarak alınmalı! Hmm, morunu da mı alsam bu arada acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimle harika bir fiyata geliyor o halde, kesinlikle alınmalı :) Mor olanı google görsellerinden baktım, pek bir hoş duruyor :)

      Sil
  2. ilk işim hemen almak olacak:)
    http://geceisiltisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizin de beğendiğiniz bir ürün olur :)

      Sil
  3. çok güzel bir yazı olmuş:) ben de aynı fiyata almıştım. likit linerlarla kısa sürede rakun kıvamına gelen göz altlarım ürünü çok sevince diğer renklerini de almak istiyorum şimdi. özellikle mavisinde aklım kaldı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer renklerini benim de toplayasım var :)

      Sil
  4. Güzel öneri için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Kararsızdım alıp almamak konusunda ama senin objetifliğin sayesinde bu hafta sonu bu eyeliner benim olacak :D Yazılarına bayılıyorum hatta bir kaç gün post girmeyince merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklediğimden daha memnun kaldım, umarım sen de seversin. Ayrıca çok mutlu oldum sözlerine, teşekkür ederim Hande :)

      Sil
  6. Tam böyle bir ürün aradığım dönemde ilaç gibi bir yazı oldu.
    En kısa zamanda alınıp denenecek.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım, umarım sizde de aynı sonuç olur :)

      Sil
  7. Yazi guzel ve detayli olmus eline saglik. Diger gel eyelinerlara gore (shiseido Bobbi Brown mac etc) gibi performansini nasil buldun? XOXO :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yağlı göz kapaklarına sahip olduğum için eyeliner konusunda çok çekenlerdenim. Mac 'e göre performansını daha iyi buldum. O benden akıyorken, bu tüm gün gözlerimde sabitlenip sevgimi kazandı. BB ile eşdeğer kalitede, BB sadece bir tık üstte. Fazlasında değil ama. Üstelik Maybelline fiyat olarak ondan çok daha uygun. Shiseido ile ne yazık ki bi deneyimim olmadı. Ama benim gibi yağlı göz kapaklarını mutlu ediyorsa, pek çok göz kapaklarını daha mutlu eder görüşündeyim :)

      Sil
  8. jel eyelinerlarım hemen kuruyor, bu yüzden likitten yana tercihimi yapıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de likitleri daha çok kullanışlı buluyorum ama jelin görüntüsü de başka geliyor, biraz da elimi alıştırmaya çalışıyorum çekme konusunda, yeni olduğu için kuruma sorunu ile karşılaşmadım, bakalım kuruyacak mı çarçabucak? :)

      Sil
  9. bnde jel eyeliner almayı düşünüyorum fakat bi türlü güvenemiorum çnkü bnm istediğim koyu siyah yani bildiğin simsiyah kalem havası yaratmayan türden:) bana yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu jel eyelliner isteğine karşılık verecek diye düşünüyorum :)

      Sil
  10. Gözde15/2/13

    Ben de bu üründen aldım, fırçasının üstünde kalan jel bir kaç saat içinde kuruyor. Ertesi gün de fırça çok sert bir hale geldiği için uygulamayı zorlaştırıyor. Fırçası nasıl temizleniyor ya da nasıl bir fırçayla uyguluyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, genelde fırçaları kullandıktan hemen peşi sıra temizliyorum. Bu anlamda Mac 'in fırça temizleyicisi müthiş pratiklik sağlıyor. Hızlı kuruduğu için. Ama eğer vakit bulamadıysam, yüz makyajımı temizlemek için kullandığım temizleme yağları ancak hakkından geliyor. Ben Sephora ve Nyx yağlarını kullanıyorum.Eyeliner fırçanızı temizlemeden kullanmanızı önermem göz sağlığınız için :)

      Sil