Arama Kutusu

MAC - Mineralize Skin Finish Natural / Medium Plus





MAC Mineralize Skin Finish Natural (MSF Natural), ciltte toz toz durmayan, varlığı ile yokluğunu anlamayacağınız yapıda, fondötenden sonra uyguladığınızda kendini ağır olarak hissettirmeyen, ciltle uyumlu incecik hafifliği ile taze ve doğal görünüm sağlayan (natural-matte finish) fırınlanmış toz bir pudra. Medium Plus rengi, Medium olanın bir ton koyusu, Medium Dark 'ın bir ton açığı.

Açıktan koyuya sırasıyla olan renkler ;
Light
Light Plus
Medium
Medium Plus
Medium Dark
Medium Deep
Dark
Deep Dark.

Fakat ben bunu tüm yüzüme uygulamak için edinmedim. Kışları NC15, yazları NC20 olan biri olarak her iki durumda da kullandığım Medium Plus rengini, kontür amaçlı kullanıyorum. Verdiği doğal görüntüyü, hiçbir bronzerda veya koyu tonlu pudralarda bulamadım. En sık kullandığım ve haliyle onsuz kalamayacağım ürünlerden biri.

* Kontürü uygularken en rahat ettiğim fırça ise, Sigma F40 (Large Angled Contour). Hem kontür hem allık uygulamalarında başarılı bir fırça. (Sigma F40 'nın Mac muadili Mac 168)


MSF 'lerin renk skalası ise şu şekilde, 


Light – NC15, NC20, NW15
Light Plus – NC20, NC25
Medium – NW20, NW25
Medium Plus – NC30, NW25
Medium Dark – NC35, NC40, NW30
Medium Deep – NC42, NC44, NW35
Dark – NC45, NW40
Deep Dark – NC50, NC55, NW45, NW50, NW55

* Ayrıca MAC Mineralize Skin Finish 'leri 5 farklı amaçla kullanma rehberi için de Temptalia 'nın yazısına buradan ulaşabilirsiniz. 

8 yorum:

  1. Güzel görünüyor bu renk bende koyu durur sanırsam daha açık tonuna yönelmek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontür amaçlı edinmiştim Mac mua'sı sayesinde, bu şekil kullanımı çok doğal. Renginize göre tüm yüze de ayrıca edinebilirsiniz tabii :)

      Sil
  2. Adsız19/1/13

    tonları nasıl buluyorsunuz? nwc bunlar nedir her yerde duyuyorum ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt alt tonunuza ait Mac isimlendirmelerini en doğru olarak, bir Mac Mua'sından (makyaj artisti) öğrenebilirsiniz

      Sil
  3. Adsız19/1/13

    ıslak kullanımını denedin mi tatlım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır denemedim, çünkü sadece kontür için uyguluyorum. Ama denenebilir, zira fırınlanmış ürünler hem ıslak hem kuru kullanıma uygun.

      Sil
  4. Adsız24/1/13

    peki kontürlemeyi hangi fırça ile uygulayacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçayı bahsetmeyi es geçmişim, sayenizde konuya not olarak ekledim. Benim en rahat ettiğim Sigma F40 (Large Angled Contour) fırçası. Allık ve kontür uygulamalarında çok başarılı. (Mac 168 alternatifi)

      Sil