Arama Kutusu

Kozmetik Dünyasında En Yeniler


Titreşimli BB Kremler

Asya'lıların meşhur BB kremleri (Beauty Balm/Blemish Balm), daha da popülerleşerek yoluna devam ediyor. Piyasaya yeni kardeşleri olan CC kremler (Color Control Cream) çıkıyor olsa da, henüz BB kremlerin tahtını yıkamadı.


Şimdi ise, BB kremlere yeni bir aplikatör geliyor. Titreşimli aplikatörler! Missha, Dr.Jart+, Etude House, The Face Shop, Tony Moly, It Skin, BRTC gibi markalar piyasaya sunmaya başladılar bile.

Pille çalışan bu aplikatörler, daha pürüzsüz uygulama sağlıyor, pratikliği ile de zamanınızdan çalmıyor.



Titreşimli Aplikatöre Sahip BB Kremlerin Özellikleri Nedir?

+ Dakikada 12.000 ile 13.000 arasında titreşime sahip.

Daha az BB krem kullanarak daha iyi görünümlü cilde sahip olmanızı sağlıyor. Doğal bir bitiriş sunuyor.

İstendiği durumda ponponu kaldırılabilir özellikte.

Kırışıklar, gözenekler ve lekeler üzerinden daha etkili. Daha iyi kapatıcılık veriyor.

Saniyeler içinde uygulanma kolaylığı pratikliğinde.

Aplikatörler ayrı olarak satılmayıp, sadece setin içerisinde bulunuyor.




18 yorum:

  1. Bir sonraki adım ne olacak bu piyasada, gerçekten, çok ciddi merak etmeye başladım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitmez yenilikler :) ben de meraktayımmmm! :)

      Sil
  2. çok severim böyle antin kuntin şeyleri :D

    YanıtlaSil
  3. Vay be Asyalilara bak kesin Koreliler bulmustur )(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Kore markaları, yaşasın minik insanlar :D Kore kozmetiğini seven biri olarak, bu yenilikleri keşke kolaycacık erişebilseydik daha güzel olurdu

      Sil
  4. Vauvv işte buna kadehimi kaldırırım..
    Ellerime bulaştırmadan,uğraşmadan yedirmek için yüzümü çekiştirmeden makyajıma başlayabileceğim güzel güzel beğendim..
    Gelsin de alalım eksik kalmasın değil mi ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok heveslendim bir an önce kullanmak için :)

      Sil
  5. ay ben de bir uzak doğu blogunda CC krem gördüm bugün. Bütün alfabeden artık sırayla gideceğiz sanırım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle görünüyor, Bakalım :)

      Sil
  6. enteresan bir deneyim olabilir:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolaylık sağlayacağı kesin :)

      Sil
  7. Sanıyorum ki bu haberi bize veren ilk bloggersınız ^^
    Heyecanlandırdı bu haber hemen gelsin de alalım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) alınası ürünler gerçekten de

      Sil
  8. bunun fondoten versiyonu çıksınnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Var aslında, Lancome Oscillation Powerfoundation

      Sil
  9. cok degisikmis bu, hard candy cc krem denemek istiyordum ama bunlardan da bir tane deneyecegim kesin :)

    YanıtlaSil