Arama Kutusu

Orman Kokulu Duş Jeli // Kiss My Face Anti-Stress Shower Gel


Kiss My Face, Amerika menşeli doğal vücut bakımının önemli markalarından birisi. Yavaş yavaş dünya pazarında da kendini göstermeye başladı. Ürünlerinde yapay kokulara, sodium lauryl sulfate (SLS) bileşiklerine, parabenlere, ftalatlara yer yok. Doğal içeriklerinin yanı sıra hayvanlar üzerinde test yapmayan (cruelty-free) markalardan birisi.

Bob Macleod ve Steve Byckiewicz ismindeki iki vejeteryan beyimizin, sağlıklı ürünlere olan düşkünlükleri onları kozmetik sektörüne kadar getirmiş ve markayı beraber kurmuşlar. Bir sabun yapımıyla yola çıkıp, şimdi yüzlerce çeşit doğal bakım ürünlerinin markası haline getirmişler. Ve artık KMF ürünleri Türkiye'de!



Kısa bir süre önce, Türkiye'de de satışı başlanıldı. Takip ettiğim kadarıyla, Lila Kutu bu konuda online satışı yapan ilk site. Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ürün çeşitliliği umarım ilerleyen günlerde, daha da çok artarak devam eder.

Duş jeline gelecek olursam :

Orman, çalılar, otsu bitkiler... Ferah bir koku, lavantalı olmasıyla gelen sakinleştirici jelin etkisi, hoş bir duş keyfi veriyor. Ama benim çam ağacı ve ginseng birlikteliğindeki bu duş jelinin kokusuyla ikilemli bir ilişkim var. Kimi zaman buram buram gelen keskin orman kokusuna bayılıyorum kimi zaman da koku fazla ağır gelip bunalıyorum. Buna rağmen zararlı içeriklerinin olmayışı, cilt pH dengesiyle uyumlu yanı ile sevdiklerim arasında yer alıyor. Çevre dostu ambalajları, çok şık olmasa da ambalaja para vermeyen doğacı bünyelere hitap ediyor. Duş jeli bir hayli büyük ebatta, 473 ml. Yoğun orman kokusunu sevenlerin hoşlanacağı çizgide.

İçindekiler : 

Aqua, Sodium Cocoyl Glutamate, Decyl Glucoside, Cellulose Gum, Xanthan Gum, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Allantoin, Lecithin, Retinyl Palmitate (Vitamin A), Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Lecithin, Abies Siberica (Fir Needle), Eleutherococcus Senticosus (Ginseng) Root Extract, Centella Asiatica (Gotu Kola) Extract, Hedera Helix (Ivy) Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Tilia Cordata (Linden) Flower Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Extract, Rosemarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Scutellaria Gallericulata (Skullcap) Flower Extract, Prunus Serotina (Wild Cherry) Extract, Achillea Millifolium (Yarrow) Flower Extract, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Citric Acid

10 yorum:

  1. Bende saclarım güclensin diye çam terebentin kullaniyirum kokusu cok keyif veriyo bana bu dus jeli supermis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararını görüyorsanız ne kadar mutlu :) Bitkisel yağlar benim de yavaş yavaş ilgimi çekmeye başladı :)

      Sil
  2. bileşimini vermen çok iyi olmuş harika bir bileşimi var. Şampuaun ve kremlerimde parabensiz SLS'siz ürünler kullanıyorum ama artık duş jelinde de şart oldu böyle şeyler:))) orman kokusunu merak ettim hoş gibi geliyo bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi Sls'siz ürünler tercih etmek gerekiyor, aşındırmayı hızlandırmamak için hiç değilse :) Ama bu koku arada çok keskin geliyor bana, keşke daha hafif olsa idi :)

      Sil
  3. Güzel bir markaya benziyor, ilk fırsatta inceleyeyim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel evet, öneririm :)

      Sil
  4. gülcan25/1/13

    ilk defa duyuyorum bu markayı.çok ilgimi çekti.2 vejataryan bey filan:D ne güzel şeyler tanıtıyorsun miskinkek kendi adıma teşekkür ediorum çok ilginç şeyler buluorum senin sitende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şeyler yazmışsınız, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. dudak ürünlerini merak ediyorum ben de, lilakutuda amerikaya göre fiyatlar çok yüksek geldi ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki, bizim ülkede kozmetik lüks sayılıyor :( Yurt dışı paralelinde olmasını dilerdim ben de

      Sil