Arama Kutusu

HoneyBee Gardens Asetonsuz Oje Çıkarıcı


- İçerik -
honey-bee-gardens-asetonsuz-oje-cikarici


Honeybee Gardens, doğal içerikli markalardan birisi. İçerikleri temiz, cilde zararlı olmayan ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar kervanında yer alıyor. Fazla çeşitliliği olmasa da, yelpazesi giderek arıyor.


Aseton içermeyen (acetone-free) bu oje çıkarıcının içerisinde tırnak etlerinin yatıştıran At Kuyruğu bitkisinin ektresi (horsetail extract), Vitamin E ve Aloe yer alıyor. Besleyici formülü sayesinde tırnaklardan ojeleri çıkartırken, tırnakları güçlendiriyor. İlk kullandığım zamanda, yapısının yağlı olmasından dolayı hiç sevmemiş hatta nefret etmiştim. Fakat uzun süreli kullanımımda fark ettim ki, tırnaklarıma faydası oldukça çok. Pratik bir ürün değil, tırnakların yağı emebilmesi için, normal bir aseton kullanımdan daha fazla süreye ihtiyaç var. Fakat tırnaklarıma yaptığı bakım ve sağladığı çivilik, uzun kullanımdan sonra keşfettiğim özellikleri oldu.


Asetonsuz oje çıkarıcıların genelde ağır bir kokusu vardır, Honeybee Gardens 'ta böyle bir durumla karşılaşmadım. Hafif ve rahatsız etmeyen bir parfümü var. Açık renk ojelerde fazla ürüne ihtiyaç olmasa da, koyu renklerde biraz daha fazla ürün kullanmak durumunda kaldım. Bitirdikten sonra yenilemek isterdim ancak ne yazık ki, Türkiye 'de satılmıyor. Yurt dışına ziyaret edilen vakitlerde veya ziyaret edeni itinayla sık boğaz etme aşamalarında, alışveriş listesine eklenebilir özellikte. Özellikle markanın, saç bakım ve makyaj ürünleri denemeyi istediklerim arasında yer alıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder