Arama Kutusu

Goldwell - Twist Around Curl Styling Lotion



Maşa veya fön difüzörü gibi ısı ile şekillendirici aletleri kullanım öncesinde uygulanan bir bukle şekillendirme losyonu. Amacı buklelerin daha belirgin ve gün boyu kalıcı olmasını sağlamak.

Likit şeklinde olan bu ürünün, losyon olarak geçmesinin nedeni, birisi diğerinden daha yağlıca 2 fazdan oluşuyor olması. Bu yüzden kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor. 200°C ısısına kadar koruma sağlayabiliyor, bu da sıklıkla maşa kullanılan saçların kurtarıcısı rolünü üstlenmesi demektir.

Son zamanlarda maşa kullanımını tamamen bıraktım. Bu ürünü de, kullandığım zamanda edinmiştim. Uyguladığım süre boyunca etkisini gördüm, bukleler ertesi güne dahi kalıyordu. Üstelik hafif de bir hacim sağlıyordu. Muadil ürünler kullanmadığım için, ısıdan koruyucu yapısının diğerlerinden farkını mukayese edemiyorum. Fakat, bu ürün benim için, işe yarayan ama inanılmaz özelliklere sahip olamayan bir şekillendirici + ısı koruyucu olarak gelse de, saçları daha da çok dalgalı (hatta kıvırcık olmaya meyilli) arkadaşımın tesadüfen denemesi üzerine favorilerden biri hale geldiğini de belirtmeden geçmemeliyim. Elektriklenmeyi önlediğini ve saçına istediği bukleleri yapabildiğini söylüyordu.

Şişe tasarımı kaba gibi görünse de (adeta bir cam temizleyicisi şeklinde) inanılmaz ergonomik tutuş kolaylığında. Bu yönünü çok seviyorum. Şişesi, 150 ml 'lik boyutunda. Goldwell markasını, anlaşmalı kuaförlerde bulabileceğiniz gibi, online satış sitelerinde de bulabilirsiniz. En uygun fiyatıyla Sachane.com'da gördüm. Ancak siteden alışveriş yapmadığım için, deneyimim olmadığını belirtmek de fayda var.

Ferah ve hoş bir kokusu var, her saç tipine uygun özellikte ama bana kalırsa kuru saçları daha da kurutan bir yapısı var. İçeriği ise şu şekilde ; 

Water (Aqua/Eau), Alcohol Denat, Trisiloxane, VP/VA Copolymer, Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Polyquaternium-11, PEG/PPG 14/4 Dimethicone, Ceteartrimonium Chloride, Di-C12-15 Alkyl Dimonium Chloride, Benzophenone-4, Ammonium Hydroxide, Niacinamide, Panthenol, Sodium Starch Octenylsuccinate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Bambusa Vulgaris (Bamboo) Extract, Tocopheryl Acetate, Maltodextrin, Calcium Pantothenate, Pyridioxine HCI, PEG-8, Silica, Fragrance/Parfum, Benzyl Salicylate, Linalool, Yellow 5 (CI19140), Green 3 (CI42053)

4 yorum:

  1. Miskin kek saçlarım dalgalı önceden şekillendirince çok güzel buklelerim olurdu ama zamanla düzleştiriciler sağolsun bir çoğumuz gibi ben de saçımın yapısını bozdum :( Tavsiye edebileceğin bukle şekillendirici tarzda bir ürün var mı ? Bu üründe aklıma yattı gibi aslında ama :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence, önce sülftasız şampuanları uzun süreli kullanıp saç derisini zararlılardan uzaklaştır. Yıpranmış saçlara en iyi gelen hindistan cevizi yağı. Bakım olarak şahanedir. Bukle şekillendirici olarak, severek bayılarak kullandığım Osis Curl Me Soft.
      Umarım yardımcı olur :)

      Sil
    2. Son bir aydır hindistan cevizi yağı kullanıyorum çok iyi geldi :)Şampuan konusunda senin favori beşliler arasında değişim yapıyorum ara ara :) Fikirlerin için teşekkür ederim miskin kekcim :)) osis curl me denicem mutalaka başka ürünlerini biliyorum zaten saçhane de bulurum zannımca.

      Sil
    3. Rica ederim, umarım memnun kalırsın :)

      Sil