Arama Kutusu

Evoria.Com Online Kozmetik Alışverişim


evoria-com-alisveris-yapanlar

evoria-com-alisveris-yapanlar

Evoria Com ile Online Kozmetik Alışverişim


Evoria ile yaptığım bu online alışverişimden çok memnun kaldım. Ürün çeşitliliği bakımından zengin yelpazeye sahip. Hem lüx markaların, hem de uygun fiyatlı marka zincirlerini bir arada bulmak, sevdiğim en güzel tarafı oldu. 50 lira üstüne kargonun ücretsiz oluşu, üstelik peşin fiyatına bol taksitlendirme sunması sevdiğim diğer yanları. Sorularıma geri dönüşlerinin hızlı olmasının yanında, siparişim de jet hızıyla geldi. Üstelik BKM Express ödemelerine özel Hugo Boss parfüm çeşitlerinden biri hediye olarak siparişime eklendi.


evoria-com-alisveris-yapanlar



Organix 'in Moroccan Argan Oil şampuanını çok seviyorum. Diğer sitelere nazaran daha uygun fiyatlı bulunca 2 tane edindim. Hugo boss Orange parfümü merak ettiklerim arasındaydı, parfüm koleksiyonumda yerini almasına çok sevindim.


Gönül rahatlığıyla önerebileceğim sitelerden biri oldu Evoria.


4 yorum:

  1. Hızlı kargolamalarından ve BKM ile olan işbirlikleri beni çok mutlu etti fakat MÜŞTERİ HİZMETLERİ çok ilgisiz. Sample istediğimi özellikle belirttim. Sipairşime not düştüm çünkü sitelerinden bu kremleri bir sonraki alışverişimde alacaktım. Nolur nolmaz twitter ve mail yoluyla girer girmez hatta girmeden oncede yollayıp yollamadıklarını öğredim. TAMAM denmesine rağmen kolimden hiçbir şey çıkmadı!!! Twitterda yılbaşından sonra bu hatayı düzeltmek için sample yollayacaklarına dair dm attılar fakat şuan UNFOLLOW yapmışlar. OLUMSUZ yoruma gelemiyorlar sanırım!!!! 2. KEZ bu nedenle alır mıyım emin değilim. En azından elimizde yok hanfendi, bir sonra ki sefere falan deyin, anlayışla karşılayalım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum, ben en ufak bir sorun yaşamadım. Umarım size söz verdikleri dönüşü sağlarlar.

      Sil
  2. Adsız18/1/13

    miskincim, belkide 10 defa yapmışımdır bu siteden alışveriş çok çok başarılılar iadelerde sorun yaşatmayan nadir firmalardan. ama inan bkmexpres durumunu ilk defa senden duyuyorum,en sonki alışverişimde faydalansaymışım keşke:)parfümün kokusunu nasıl buldun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İadelerde sorun yaşatmadığını öğrenmek güzel, teşekkür ederim bilgilendirmeniz için :) Umarım daha güzel bir fırsatı sıradaki siparişte yakalarsınız. Parfümün kokusu çok özel değil. Ferah çiçeksi notalarla çevrelenmiş hafif bir tatlı olarak düşünülebilir. Kalıcılığı, çok düşük. Parfümün yeni versiyonu Boss Orange Sunset 'i bulabilirsem bir gün, onunla kıyaslamak istiyorum. Belki Orange Sunset çok sevdiğim Cacharel Liberte 'nin yerini bir nebze doldurabilir.

      Sil