Arama Kutusu

Essence Long Lasting Göz Kalemi / Hot Chocolate



Bu sıra, kozmetik bloglarında bir Essence rüzgarıdır gidiyor. Belki, bazılarınıza bu durum gına getirmiş olabilir ama Essence markasının bazı ürünleri oldukça kalitesiz iken, bazıları da şaşırtıcı derecede iyi çıkabiliyor. Koleksiyon zenginliği de fazla olup fiyatları da düşük olunca, herkesin denemek istedikleri arasına kolayca giriyor.

Bugüne kadar, göz kalemlerinden muzdarip birisi olarak, pahalı ucuz demeden pek çok marka denedim. Yağlı göz kapaklarına sahip olanların ortak işkencesi, ederinden fazla göz kalemlerinden umut arayıp, neticesinde de hezimete uğramak.

Pek çok göz kaleminden daha üstün performans gösterip, akmadan gün boyu gözlerimde kalması, yumuşacık sürüme sahip olması ve rengini cömertçe vermesi, 5 Liralık bir kalemin hayli hayli üstünde bir başarı. Çoğu lüks markaların (high end) yapamadığını yaptığı bir gerçek. Koyu kahverengindeki asansör mekanizmalı kalemin ismi Hot Chocolate, numarası 02. Mutlaka edinin derim.


8 yorum:

  1. Ben aşığım bu kalemlere :D Kahve,siyah ve moruna sahibim. Hepsine de bayılıyorum,cidden göz içinde bile kaç saat rengi kalıyor ,şaşırtıcı.Bittikçe de alacağım kalemler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi şaşırtıcı, ben de alacağım <3 :)

      Sil
  2. Essence, gerçekten bazı ürünlerde fiyatına kıyasla çok başarılı. Bu kalemlerin lacivertini tesadüfen almış ve bayılmıştım. Şimdi hiçbiryerde bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle başarılı. Ben online olarak, buycosmo.com ile edindim, hala da var, bakınmak istersen diye yazdım :)

      Sil
  3. Siyahlardan sıkılmıştım bu renk bi kalem arıyordum jel eyeliner'lar arasında da kararsız kalmıştım iyi oldu gördüğüm :) O kadar gidip gelmeme rağmen hiç bu rengini görmemiştim teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. canım göz kapağına sürdün heralde yanlış anlamadıysam gözünün alt kısmına denedin mi ? içine değil alt tarafına çerçeve olarak . Ben de yağlı göz kapaklarına sahibim.siyah renklerde aradıklarımı buldum Göz üstüne flormar ultra black alt için chiristian dior un siyah kalemi. Ama şu günlerde kahverengi kalem arıyorum alt taraf için. debeyip kalıcılığından bahsedersen çok sevinirim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altıma, iç kısma değil de dış kısma kullanıyorum. Yağlı oldukları halde göz çevrem, akma yapmadı. Yani gün sonunda birazcık eser miktarda yaptı ki önemsenmeyecek boyutta. Flormar'ın kaleminden daha çok verim aldım ben :) Dior kalemleri kullanmadım ama YSL, Lancome, Givenchy göz kalemlerinden daha iyi verim aldım, öneririm :)

      Sil