Arama Kutusu

Essence Long-Lasting Eye Pencil 15 Bling Bling



Altına dönük metalik bronz rengindeki Bling Bling göz kalemi, daha önce Hot Chocolate rengini tanıttığım Essence kalıcı göz kalemlerinden. Kalemin yapısı, Hot Chocolate ile aynı. Renk verişi etkileyici, uygulamaları kolay ve kalıcı. Akan göz kalemlerinden yakınıyorsanız, bu seriye mutlaka göz atın derim. Fiyatı da çok uygun, sadece 5 Lira. Denemeye değer doğrusu.

İçeriği : Cyclopentasiloxane, Mica, Synthetic Beeswax, Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Trimethylsiloxysilicate, Myristyl Lactate, Silica, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Myristyl Alcohol, Tocopherol, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Magnesium Silicate, Glyceryl Oleate, Citric Acid, May Contain: Ci 19140 (Yellow 5 Lake), Ci 77000 (Aluminum Powder), Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499 (Iron Oxides), Ci 77510 (Ferric Ferrocyanide), Ci 77891 (Titanium Dioxide).



4 yorum:

  1. rengi çok güzelmiş canım.essence nin göz kalemlerine bakmam lazım özellikle hot chocolate rengine.
    bu arada bloğumu yeni açtım takibimdesin canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakın derim. Blogunu takibe aldım, çok başarılı olmuş :)

      Sil
  2. Adsız26/1/13

    tatlım bu rengi nasıl kullanıyorsun? göz içine mi üst göze mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben göz içine kalem çekmiyorum, küçültecek kadar kocaman gözlerim olmadığı için :) Göz altına, özellikle de kahverengi far veya kalemin üstüne kullanıyorum bu bakır-altın kalemi, çok hoş duruyor

      Sil