Arama Kutusu

Emily Göz Kalemi (103 No)





Emily Göz Kalemi
No 103

Emily 103 numaralı göz kalemi, Golden Rose web sitesindeki skalasında siyahla farkı yok gibi gözükse de, gerçekte koyu bir kahverengi. Sürümü yumuşacık. Fakat göz kalemi şeklinde kullanımda hemen aktığı için, fırçayla krem far şeklinde kullanımı benim için daha geçerli. Yumuşacık yapısı, açarken birazcık sorun yaşatıyor. Bu durumu önlemek için de, açmadan önce 5 veya 10 dakika buzdolabında bekleterek açıyorum, çok daha iyi sonuç alıyorum. Kalemin fiyatı, 1.75 Lira


8 yorum:

  1. Adı waterproof işte,ben de büyük beklentilerle aldım ama ııh..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki fiyatı uygun, krem far şeklinde kullanıp karıştırma fırçası ile dağıtılınca hoş duruyor, öneririm :)

      Sil
  2. 112 numarayıda öneririm yeni aldım ve çok hoş bir rengi var.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakınacağım, teşekkürler :)

      Sil
  3. Okudğum tüm bloglarda emily kalemleri çok beğeniliyor. Ben bir denk gelsem alıcam ama hiç görmedim böyle bir markayı :/
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ne yazık ki ben fazla beğenemiyorum, renkleri çok canlı ve sürümü yumuşak, bu anlamda iyi olsa da başlı başına göz kalemi olarak kullanmak benim için hayal. 1 saat duramıyor akmadan, bu yüzden başarılı bulamıyorum göz kalemi olarak. Ama fırçayla dağıtıp krem far niyetiyle kullanmakla daha iyi sonuç aldım

      Sil
  4. fırçayla açarken aynı sorunu ben de çok yaşıyorum bu neri çok iyi oldu benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumuşak formlu kalemlerin ortak sorunu :)

      Sil