Arama Kutusu

Ebay Alışverişi / Shu Uemura Kirpik Kıvırıcı

ebay-alisverisi-shu-uemura-kirpik-kivirici


ebay-alisverisi-shu-uemura-kirpik-kivirici

Ebay Alışverişim ve Shu Uemura Kirpik Kıvırıcı


Yabancı bloglarda methini duya duya merak ettiğim dünyanın en iyi kirpik kıvırıcısı olarak övülen "Shu Uemura Eyelash Curler" birkaç ay önce yaptığım Ebay alışverişimde edindim.


Daha önce kullanıp memnun kaldığım siyah nokta çıkarıcısı olan "Daiso Japan Nose Pack" de siparişime ekledim. Satıcının göz attığım pek çok ürünü olmasına rağmen cesaret edemedim. Aldıklarımın kargosu tek pakette ve ücretsiz şekilde, yaklaşık 10 gün içinde elime ulaştı.


Ve bir de hatırlatma, siparişin takılması ihtimalinde, artık Paypal eskisi gibi yardımcı olamıyor. Eskiden bu konuda açtığınız davalar olumlu sonuçlanıyordu ve size ulaşmayan ürünün para iadesi yapılıyordu. Fakat Paypal ve Ebay, alıcı sözleşmelerini yenilediler. Gümrük kurallarından dolayı alıcıya ulaşmayan kayıtsız postaların akibeti, satıcıyı değil, bizzat alıcıyı ilgilendiriyor. Onların postaya verdikleri herhangi bir ispatında, bizim elimize ulaşmasa bile hak iddia edemiyoruz. Haliyle açtığınız davalarda kaybetme söz konusu oluyor.


Bu yüzden de, riske alabileceğiniz küçük rakamlarla ve kozmetik dışı ürünlerle yol almak en mantıklısı. Ebay alışverişimdeki satıcı, Pandax1024 isimli ebayer. Shu Uemura 'nın orjinal mi değil mi olup olmadığını bilmiyorum ama çooook memnun kaldım. Daha önce aynı markayı kullanan ve yurt dışı ziyaretinde mağazadan alan arkadaşımla bir araya geldiğimizde, o da aşağı yukarı aynı fiyata aldığını ve orjinal durduğunu söyledi. Umarım öyledir. Satıcı da epey güvenilir profilde, yaklaşık 19.200 alışverişte 99,7% pozitif geri dönüş almış.


Kirpik kıvırıcısını 15 $ edindim, (Şu anda 16.87 $ olarak gözüküyor)
Diğer ürünü ise 4 $ fiyatındaydı.

20 yorum:

  1. Gecen gun ben de ilk ebay siparisimi verdim.nail art urunleri aldim.gelir mi gelmez mi bilmiyorum bakalim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nail art'larda bir sorun çıkabileceğini sanmıyorum, kaybolmadığı sürece gelir, umarım elinize çabucak ulaşır :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yapmaya çalışırım ama söz veremiyoum :) Ama asyalı kızların bloglarında sıkça görebilirsiniz, mesela 2 tanesi,

      http://macnunu.blogspot.com/2010/08/daiso-nose-pack-review-works-better.html

      http://beautyandbudget.blogspot.com/2011/08/daiso-nose-pack.html

      Sil
  3. aldıklarını güle güle kullan canım. ben yurtdışından alışveriş yapmaya çekiniyorum açıkçası gümrükten dolayı:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malzemelerde sorun çıkmıyor, fırça, cımbız, kirpik kıvırıcı, makyaj süngerleri vs. gibi :)

      Sil
  4. bu kirpik kıvırıcıyı ben de uzun zamandır almak istiyorum. O kadar beğeniliyorki farkı ne gerçekten merak ediyorum. Sanırım bende sipariş vereceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkı, güçlü bir şekilde kirpikleri kıvırıyor, bunu yaparken de zarar vermiyor. Ayrıca kıvrılan kirpiklerim daha uzun sürede öylece kalıyor. Fakat, denildiği gibi dünyanın en iyi kıvırıcısı mı bilemiyorum zira elimde mukayese edebileceğim çoklukta kıvırıcı yok :) Ama memnun kaldım

      Sil
  5. Daiso Japan Nose Pack'in nasıl kullanıldığını merak ettim ilginç bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske gibi uygulayıp, jelatinimsi yapısı biraz bekledikten sonra kuruyor cilte ve daha sonra da onu soyarak çıkarılıyor. Siyah noktaları temizleme yönünden çok memnunum, 2. kere alışım bu :) Şu bloglarda uygulanmış hali de var

      http://macnunu.blogspot.com/2010/08/daiso-nose-pack-review-works-better.html

      http://beautyandbudget.blogspot.com/2011/08/daiso-nose-pack.html

      Sil
    2. Burun bantlarından daha kullanışlıymış.

      Sil
    3. Daha etkili :)

      Sil
  6. ben de defalarca farklı markalardan kirpik kıvırıcısı aldım. kimi iyiydi, kimisi ise hiçbir işe yaramadı. bu markanın farkı nedir acaba?merak ettim şimdi;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yabancı blog ve dergilerde, her yıl en iyi kirpik kıvırıcı olarak seçiliyor, defalarca kez karşıma çıktı. Artık almalıyım dedim :) Çok memnun kaldım, daha güçlü bir şekilde kirpik kıvırıyor, bir "öncesi sonrasını" yapmayı düşünüyorum blogta :)

      Sil
  7. Adsız6/2/13

    ben de eyelineri var ama sahtemi bilmiyorum nasıl anlarım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Logosuna bakın, Shu Uemura yazısının S ve A harfleri kalınsa sahte olduğu söyleniyor yabancı bloglarda.

      Sil
  8. Adsız9/7/13

    ya bende bu kıvırıcıyı almak istiyorum siz ne ile ödemiştiniz?

    YanıtlaSil
  9. Bu yazının gazıyla kirpik kıvırıcı siparişi verdim, merakla beklemekteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aldığım günden beri çok memnunum :) Umarım siz de aynı memnuniyeti yaşarsınız

      Sil