Arama Kutusu

Doa Kozmetik Bakım Ürünleri Alışverişim

doa-kozmetik-kullananlar

DOA Kozmetik Alışverişim


Son zamanlarda adını sıkça duyar olduğum Doa Kozmetik, doğal ürünler kullananların son gözdesi olma yönünde ilerliyor. Saç bakım ürünleri, kremler, bitkisel yağlar vs. çeşitleri ile göz dolduruyor.


Uzun zamandır, saf olarak hindistan cevizi ve shea butter arıyordum. Yağların organik sertifikalı oluşları harika. (Güncelleme: Böyle bir sertifika sadece sitede var, ürünlerin ambalajları üzerinde yazmadığını sonradan fark ettim)  Aynı zamanda, faydasını zibilyon sitede okuduğum Macadamia, Kara Üzüm Çekirdeği ve Argan yağlarının beraberinde gül suyu ve süt bal sabununu da edinmek istedim. Siparişime ek olarak da, saç maskesi geldi. Çok sevindim. Bunca aldığım şey, sadece 40 lira tuttu. Üstelik 20 Lira üstüne kargo bedava. Online alışveriş maceralarımdaki tecrübelerimde bu denli düşük kargo limitine şahit olmamıştım. Bu konuda kutlanması gerekenlerden. Alışveriş yaptıkça da, her üründen size minik minik puanlar veriyor. Puanlar biriktikçe, daha sonraki alışverişlerinizde ürünleri puanla da alabiliyorsunuz. (Mesela, 40 liralık alışverişimde 40 puan kazanılmış olarak gösteriyor)




Eğlenceli bir site. Alışverişinizi tamamlarken fark ettiğim sözleşme kısmına yazılan "Sözleşmeyi okumadığını biliyoruz, ama sen gene de kabul ediyorsun" yazısı veya stokta olmayan ürünler için "Vallahi bitti yok, arkadaşım neden anlamıyorsun" ifadesi gibi stokta olan ürün için de "Şimdilik var ama biterse karışmayız", kargo için adresinizi girdiğinizde "Adresi doğru yazdın değil mi? Sonra vay kargom gelmedi deme" tatlı uyarısı gibi ifadeleri çok şirin olmuş, gülümseten esprilerle donatılmış sitede gezinmesi daha keyifli.


Alışverişimde edindiğim ürünlerin bende yarattığı ilk izlenimleri olumlu yönde, eminim ki son alışverişim olmayacak. Ürünleri daha çok kullandıkça nasıl/neye iyi geldiğini ilerleyen günlerde detaylıca paylaşacağım.


Güncelleme : Ürünleri kullandıkça sevemedim. 
Hatta DOA Kozmetik Şikayetim ve Para İadesi Yazımıda Okumalısınız.


12 yorum:

  1. Argan yağını alsam mı, almasam mı çok gel-git yaşıyorum...

    Gül suyu+laktik asiti tonik olarak kullanıyorum. Hindistancevizi yağını da göz çevrem için önerdiler Doa'dan. Gece bu şekilde kullanıyorum :) Bütün gece cildimde kalacaksa, bari doğal bir yağ olsun dedim :D

    Uamrım sen de memnun kalırsın hepsinden; yağların nasıl kullanıldığını merak ediyorum özellikle...

    NOT: Bu arada, ben bu bloga üyeydim. Fakat bir süredir Reader'da yeni yazı göremeyince baktım ki artık (?) üye değilim. Böyle bir şey nasıl oldu/olur anlamadım... neyse, kavuştum yeniden, mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz kullanmaya başlamadım ama Argan Yağı'ndan çok ümitliyim :)) Hindistan cevizi yağı, saçlar için de mükemmel, hem besleyici hem uzatması yönünden, öneririm :)

      Ne yazık ki arada öyle sorunlar baş gösteriyor blogum, anlamış değilim nedeni. Tekrar takibe alman büyük incelik! :) Teşekkür ederim, ben daha mutlu oldum :)))

      Sil
  2. güle güle kullan:)yağları ne için kullandığını
    merak ettim.ayrıca ben sabunlarından memnun kalmadım yorumlarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yağları hem cilt bakımında hem saç bakımında kullanmak üzere aldım. Kullanıp deneyimledikten sonra, detaylıca etkilerini paylaşacağım blogda :) Sabunu henüz kullanmadım memnun kalmadığını duymak tereddütte bıraktı beni, bakalım sonuç ne olacak :)

      Sil
  3. Adsız24/1/13

    yağları neiçin kullanacaksınız?yağlı ciltlerde böyle yağlar fayda sağlarmı acaba?merak ettiğim noktalara değinirseniz ne güzel olru:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağları, cilt ve saç bakımında kullanacağım, kullandıkça ayrıntılı yazısını mutlaka paylaşacağım :)

      Sil
  4. Adsız24/1/13

    cildime sabun kullanıyorum ve her türlü sabuna bayılıyorum bu aldığın sabun yorumunu büyük merakla bekliyorum cildin için mi kullanacaksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cildim için kullanacağım, sonuçlarını ilerleyen günlerde paylaşırım :)

      Sil
  5. güle güle kullan, umarım hepsi de iyi gelir :) ben de hindistan cevizini saçıma kullanıyordum (co-washing öncesi tabi :) göz çevresine kullanıldığını bilmiyordum, bi araştırayım ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim :) Hindistan cevizi yağı, harika bir ürün. Keşke çokça alsaydım da vücut bakımı için de kullansaydım diyorum, yağların kullanım amaçlarıyla araştırmalarım ölçüsünde yazdığım yazının hazırlığı henüz bitmedi, bitince umarım daha faydalı konu girerim :)

      Sil
  6. Adsız21/9/13

    merhaba
    ben de doa kozmetik kullaniyorum ama acikcasi hic emin olamiyorum.
    guvenilir yag ararken, birsuru akademisyenin bir arada oldugu, kamu kurulusu benzeri bir yer buldum: http://ztbb.org/urunler/bitki-yaglari/ zeytinburnu tibbi bitkiler bahcesi.
    henuz deneme firsatim olmadi, sana da burdan haber vermek istedim, deneyebilirsen yorumlarini bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne yazık ki verdiğiniz link hakkında en ufak bir fikrim ve deneyimim yok. Açıkçası, sertifikalı olmadığı sürece hiçbir bitki yağına güvenmiyorum artık :)

      Sil