Arama Kutusu

Dermokil - Kil Özlü Saç Bakım Maskesi



Dermokil piyasaya ilk çıktığı zaman, mağazasından almıştım bu saç maskesini. Kili seven bir insan olarak, oradaki satış görevlisinin de tatlı (!) ısrarlarına nazaran denemek istedim. O zamanki satın aldığım fiyat 30 lira idi.



Kullanmaya başladıktan sonra anladım ki, saçları nasıl daha da nasıl kötüleştiririm görev bilinciyle sözde bakım yapan bir ürün olmaktan öte gidemiyor. Haliyle parasını hak etmeyen bir ürün oldu benim için. Saçlarımı bir hayli sertleştirip, ardından kullandığım saç bakım kremlerine bana mısın dememesi bir yana, bana verdiği en büyük zarar saçlarımı hızla dökmesi oldu.

Şu andaki fiyatı, benim aldığıma nispeten daha indirimli. (20 -25 Lira arası) 
Ancak bedava olsa denenmeyecek ürünler kategorisinde yerini almalıgillerden. 

Asla önermem. 


- İçeriği ve kullanım bilgileri -


4 yorum:

  1. zaten kil deyince insanın aklına kurutması geliyor. teşekkürler uzak duralım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilin kendisi, aslında önce kurutur sonra yumuşatır. Bu tarz ürünler hep bir noktaya kadar başarı sağlıyor ne yazık ki

      Sil
  2. Dermokilin hic bi urununun iyi oldugunu gormedim cilt urunleri de sivilce cikariyor iyi gelen var mi merak ediyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog yazmadan evvel, yüz jelinin hakkında olumlu yorumlar okuyup almıştım. Kesinlikle çok çok kötü bir deneyim oldu benim için. İçeriklerinin iyi olmadığını bilinçlendikçe anlayabiliyorum. Benim sevmediğim markalar kervanında

      Sil