Arama Kutusu

Dalan - D'olive Zeytinyağlı Onarıcı Şampuan ve Saç Kremi


Kozmoda,  blog çekilişinde hediye ettiği Dalan ürünlerinden zeytinyağlı onarıcı şampuan ve saç kreminden birer tane de benim denemem için göndermişti. Epey bir süredir kullandığıma göre hakkında sağlıklı yorum yapabilirim.

Bu zamana kadar Dalan markasının hiçbir ürününü kullanmadım. Bu anlamda benim için, yeni bir keşif. Besleyici zeytinyağı içeriği ile yemyeşil ambalajları görsel uyumluluk içinde. Ambalajın üzerinde de yazdığı gibi "paraben içermemesi" doğallığını daha da vurgulamış. Bu manada sevdim. Ancak şampuanın içeriğinde yer alan ve toksik etkiye neden olan Sodyum Lauryl Sülfat (SLS) de olmasa idi, saç konusunda içeriğe özen gösterenlerden daha geçerli not alırdı.


- Saç Kremi İçeriği - 

- Şampuan İçeriği -


Şampuanın temizleyici yönü oldukça iyi. Saçları kirden tamamen arındırıyor. Fakat ben şampuandan ziyade saç kremini daha çok beğendiğimi itiraf etmeliyim. Saçlara yumuşaklık kazandırdığı gibi, parlaklık da sağladığını fark ettim. Tek olumsuz yanı, koyu kıvamlı olduğu için, iyi dağıtarak ve birazcık da bol kullanarak daha iyi sonuç vermesi.

Her ikisi de zeytinyağı özleri barındırdığı için kokusunun ağır olacağını düşünmüştüm, yanıldım. Hafif ve hoş kokuları var. Hem saç kremi hem şampuanı kullanımı için önerilen, kuru ve yıpranmış saç tipleri için. Bana göre ise, normal ve normalden kuruya dönük saç tipleri için daha uygun, yıpranmış saçlara yetersiz gelebilir.

6-7 lira fiyat aralığındaki şampuanlara ve saç kremlerine kıyasla alınabilir yapıda. Hayvanlar üzerinde deney yapmayan Dalan ürünlerini Kozmoda 'dan temin etmek isterseniz, 400 ml şampuanı için buraya ve 200 ml saç kremi için de buraya tıklayarak sahip olabilirsiniz.


* Ürünler Kozmoda tarafından denemem için gönderilmiş olup, hakkında yazdıklarım tamamen kendi deneyimlerimden ibarettir.

2 yorum:

  1. sülfat olmadı işte :( parabene dikkat etmişler işte, sülfatı da çıkarıverseler bundan sonra..

    YanıtlaSil