Arama Kutusu

Cettua - Before Having Date/Collagen Essence Mask

Cettua - Before Having Date Collagen Essence Mask
Cettua - Before Having Date Collagen Essence Mask


Kore markası olan Cettua, Gratis Mağazaları 'nda epey bir süredir satılıyor. Ben şurada bahsettiğim alışverişimde edinmiştim "Before Having Date" eğlenceli ismiyle müsemma olan yüz maskelerini. Kutunun içerisinde, tek tek ambalajlı 4 tane yüz maskesi bulunuyor. Maskeler kalın bir kağıt formunda, aslında kağıttan öte bez de denilebilir. Ambalajından çıkartırken dikkatli olmakta fayda var. Çünkü bir hayli ıslak yapıda oldukları için yırtılabilir. Yüz şeklinize uygun olarak dizayn edilmiş. Ancak şekli yüzümle birebir uyuşmadı. Mesela çene kısmı çok aşağıdan yapılmış. Burun kısımlarının yanları da geniş geldi. Büyük ve uzun bir yüze göre tasarlanmış olmalı.

Kolajen maskeleri, yaşlanmayı önleyici birer protein yükleyici esasen. Maskenin soğuk hissedilmesinin nedeni de kolajen olmasından ötürü daha iyi etki etmesi için soğuk olması gerektiği. Çünkü kolajen sıcakta etkisini göstermeyen bir madde.

Maskeyi kullanmadan evvel, daha iyi nüfuz etmesi için cildi temizlemek gerekiyor. Maskenin uygulama süresi 20-30 dakika. Sonrasında ise serum cildime daha iyi nüfuz etsin diye, parmaklarımla hafif yediriyorum. Bu sürenin sonunda hem sağladığı o ferahlık hissi ile rahatlıyorum hem de cildim neme doymuş oluyor. Hafif ve hoş bir kokuya sahip. Maskeyi yaparken de dinlendirici bir müzik eşlik ederse, keyfiniz katlanıyor bittabi.


Cettua - Before Having Date Collagen Essence Mask
Cettua - Before Having Date Collagen Essence Mask


Nem takviyesi yaptığı için geriyor. Biraz da yapışkan his bırakıyor. Bir yandan da cildin daha canlı görünmesine yardımcı oluyor. Eğer çok kuru cildiniz var ise, gerici yapısı hoşunuza gitmeyebilir, bunun için maskeden sonra kreminizi de sürmek faydalı olur.


Ultra hassas cilde sahip olan kardeşim, tek kullanım olarak satılan maskeleri kullandığı zaman genelde cilt tahrişleri ve soyulmalar gibi olumsuz sonuçlarla karşılaşır. Bu maskeye bayıldı. Hassas ciltli olanlara zarar veren yapıda değil. Fiyatı oldukça uygun, 8 lira civarı. Gratis'te gezinirken bu maskelere bir bakının derim.


- İçindekiler -
Cettua - Before Having Date Collagen Essence Mask
Cettua - Before Having Date Collagen Essence Mask

9 yorum:

  1. ben de beğeniyorum bunu bu ay 3 al 2 öde var sanırım cettua markasında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu oldukça iyi bir haber :) Kaçırmamak gerek

      Sil
  2. Adsız10/1/13

    yufka gibi duruyor:)kağıt maskeleri hiçkullanmadım denemek istedim yazıyı okuyunca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yufka mı :D
      Denemenizi tavsiye ederim, umarım benim gibi beğenirsiniz

      Sil
  3. miskinkek maskeler demek ben demek,buna bir gidişte sepete eklemeliyim hemen.bu arada mailine bakabilr misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklenmeli sepetlere. Elbette bakıyorum hemen :)

      Sil
  4. Great post!!
    GIVEAWAY GIFT CARD ZARA! http://loveclothesandthings.blogspot.com.es/2013/01/giveaway-zara.html

    YanıtlaSil
  5. Keşke bulunduğum ilde de Gratis olsa. Bu ürünü hiçbir yerde görmedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda ben de muzdaribim. Ankara'ya gidip geldikçe uğrayabiliyorum, umarım daha çok şehre mağazalar açılır

      Sil