Arama Kutusu

Britney Spears - Fantasy Parfüm Yorumu

britney spears,fantasy,parfum,perfume,parfüm

Britney Spears Fantasy Parfüm Yorumu


Britney Spears, ünlüler parfümlerinin (celebrities perfumes) isimlerinden birisi. Kabul etmek gerekir ki, bu alanda da popülerliği yakaladı. Ünlüler çizgisindeki parfümlerin belki de en baş sıralarında geliyor BS parfümleri.



Fantasy, 2005 yılında piyasaya çıkan, Britney Spears imzasını taşıyan 2. parfümü. İlk parfümü olan Curious,  Fantasy 'e göre beğenimi daha kazandığını hatırlatmam gerekir. Fantasy benim için farklı bir aralıkta. Bu parfüm ile ilk tanışmam, ağır sıcaklığından muzdarip olduğum bir yaz gününde oldu. Sıcaktan erimiş bünyemin yarattığı etki ile parfümün şekerli karışımı, zihnimi asfalt dökülmüş hissine bürüdü. Bu denli bir kokuyla, asla barışamayacağımı sandım.


Yanıldım. Uzun bir aradan sonra, parfüm konsolumun arka sırasında kaderine terk edilmeye razı olamayan pembe şişesi, dikkatimi çekmeyi yeniden başardı. Kokusuyla tekrar karşı karşıya geldiğimde, parfümün çizgisini bozacak yaz güneşinin ağırlığı da olmadan, kokuyla baş başa uzun soluklu kalabildim.

britney spears,fantasy,parfum,perfume,parfüm


Fantasy parfümü, tatlı bir açılışla varlığını gösteriyor. Lezzetli parfüm aralığı olan gurme ailesinden. Ama açılışındaki yoğun tatlılık, bu lezzetli oran parfümün tene oturmasıyla daha hafifliyor. Hafifledikçe de şekerli aroması meyveli ve çiçeksi notalara geçiş yapıyor. Bu hareketlilik ile meyveler ile şekerin karışımı, çiçeksi havada asılı kalıyor, sakinleşiyor. Parfümün saatler sonra alıştığı tende, miskin huzur yanı daha öne çıkıyor . Sıkıcı olmayan bir koku. Kivi, liçi, beyaz çikolata, orkide, yasemin ve misk notalarının eşlik ettiği Fantasy, günlük kullanılabilir kokular arasında. Parfümün üreticisi, şaşırmadığımız bir isim olan Elizabeth Arden. Parfüm şişesinin rengi dikkat çekici olsa da şişe tasarımını çekici bulmuyorum. Şişesi, biraz basitçe tasarlanılmış ambiyansta. Açık yeşil renkli swarovski kristallerinin şişenin etrafı boyunca aralıklarla kaplaması ucuz bir görüntü katmış.


Yaz günü tanışmak ve taşımak zor olsa da, daha sonradan kendisini sevdirebiliyor. Bitmek üzere olan 100 ml 'lik boyutunda hiçbir koku değişimi yaşatmadı bana, bu açıdan da iyi.  " Fantazi dünyasına sürükleyecek " sloganına fazla sığ gelse ve özgün tınılarda gezinmese de, günlük olarak kullanılabilecek, parfümlerde tatlı aromaları sevenlerin hoşlanacağı tınıda bir parfüm Fantasy.


8 yorum:

  1. Jelibom gibi kokusu var bu parfümün^^ Şekerli kokuları sevenler için ideal, çok da kullanan var ama ben kendime yakıştıramamıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O jelibonumsuz tatlılık, bir süre sonra çiçeksi sakinliğe bürünüyor. Ben de baştan sevememiştim, şimdi aramız fena değil :)

      Sil
  2. Adsız29/3/13

    ben ba-yıl-dım :) sizin yorumunuza istinaden bellamola sitesinden sipariş vermiştim çok çok güzell eşim de bayıldı tabii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, alıp beğenmenize :) Güzel günlerde kullanın o halde :) Sevgiler

      Sil
  3. Ben çok severek kullanıyorum. İlk kullandıgımda çok şekerli gelmişti. Sonra bir gün sıkıp okula gittim ve bütün gün okulda herkes çok güzel kokuyorsun deyip durdu. Çok kalıcı bir koku. kıyafetten üç gün çıkmıyor. Kışın severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bu parfüme bayılıyorum çok tatlı bir kokusu var.. Ben dirty free'den almıştım fakat artık hiç bir yerde bulamıyorum :'( sen nerden andın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben Trendyol veya Limango listelediği zaman almıştım, hangisinden aldığımı net hatırlamıyorum ama 2sinden 1ydi. Bir önceki yorumlarda, Bellamola sitesinden alışveriş yapan olduğuna göre orada da vardır :) Bulabilirsiniz yani

      Sil